wydarzenia towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Śliwka kalifornijska w finale Złotych Spinaczy

05.10.2016 | California Prune Board

Kampania public relations „Przyjaciółka z Kalifornii” prowadzona na rzecz umacniania rynku suszonej śliwki kalifornijskiej w Polsce, znalazła się w gronie finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze. Inicjatywa została wyróżniona w dwóch kategoriach: Sektor Spożywczy oraz Efektywność. To kolejna dobra informacja dla branży suszonej śliwki kalifornijskiej w Polsce.

Kalifornia jest jedynym na świecie regionem, który razem z najlepszym suszonymi śliwkami, dostarcza  inwestycji w programy marketingowe służące wzmacnianiu otoczenia biznesowego w branży. Takie działania już od kilku lat prowadzone są także na polskim rynku i właśnie zostały docenione przez branżę public relations w Złotych Spinaczach – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów, organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

Wyróżnienie komentuje Esther Ritson-Elliott, European Marketing Manager w California Prune Board (Europe) – już od końca lat 80-tych prowadzimy działania komunikacyjne na rzecz budowania sprzyjającego otoczenia biznesowego dla śliwki kalifornijskiej na wielu europejskich rynkach. Kilka lat temu wystartowaliśmy z programem dla polskiego rynku i od samego początku ta inicjatywa działa z wielkim powodzeniem. Cieszymy się, że wysiłki, które podejmujemy z naszymi polskim partnerami, zostały docenione przez środowisko najlepszych profesjonalistów branży PR. „Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania, która służy zarówno polskim konsumentom, jak i biznesowipodkreśla.

Liczne badania przeprowadzone przez California Prune Board w Polsce potwierdzają bardzo dobre prognozy dla rozwoju biznesu suszonej śliwki nad Wisłą.

Pełna lista finalistów konkursu dostępna na stronie: http://www.zlotespinacze.pl/

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.