nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Połącz raty i spłacaj je po swojemu – nowa kampania ING

04.10.2016 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W internecie rozpoczęła się kampania marketingowa ING Banku Śląskiego, promująca pożyczkę gotówkową. Bank zachęca klientów posiadających kilka zobowiązań kredytowych w różnych bankach do połączenia ich w jedną ratę i uporządkowania w ten sposób swoich finansów.

ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań kredytowych jedną ratą, którą klient może spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. W sytuacji, gdy posiada nadwyżki finansowe, może spłacić więcej niż wysokość raty ustalona w umowie, a harmonogram spłaty zostanie automatycznie zaktualizowany. Ponadto, ING nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki, jeśli co najmniej jej połowa (minimum 4 000 zł) zostanie przeznaczona na połączenie zobowiązań kredytowych z innych banków. Kampanię wspiera akcja promocyjna, dzięki której klient może dodatkowo otrzymać zwrot pierwszej raty (maksymalnie 200 zł).

W rolę bohatera kampanii wciela się popularny aktor Adam Woronowicz, znany z poprzednich akcji promujących pożyczkę gotówkową w ING. Zachęca on do połączenia wielu rat kredytowych w jedną i uporządkowania swoich finansów przy pomocy hasła kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”. ING Bank Śląski kontynuuje w ten sposób linię komunikacyjną rozpoczętą w zeszłorocznej kampanii.

Strategia komunikacji w internecie opiera się na szerokiej obecności na portalach horyzontalnych oraz w wybranych sieciach reklamowych. Uzupełnieniem i wzmocnieniem kampanii są działania w kanale mobile, a także kontekstowa obecność w wybranych serwisach e-commerce oraz content marketingowych.

Tytuł kampanii: „Połącz raty i zyskaj”

Start kampanii: 3 października 2016 r.

Narzędzia:

  • Internet
    • portale horyzontalne: onet.pl, wp.pl, interia.pl oraz o2.pl,
    • stała obecność w wybranych, tematycznych sieciach reklamowych oraz systemach pocztowych największych portali.
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie