nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Best Western Hotels & Resorts prezentuje nową franczyzę typu white label

  • Trzy marki SureStay dają właścicielom obiektów z segmentów upper economy i midscale dostęp do globalnej infrastruktury Best Western
  • Klienci sieci będą mieli możliwość korzystania z wysokiej jakości w przystępnej cenie

4 października 2016 r. Phoenix, USAnajwiększa rodzina hotelowa na świecie, Best Western® Hotels & Resorts, zaprezentowała SureStay Hotels – rewolucyjną w branży hotelarskiej franczyzę opartą na modelu white label. Będzie ona funkcjonować jako odrębna spółka, podczas gdy obiekty będą włączone do infrastruktury i kanałów dystrybucji sieci.

Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) and SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – Best Western zapewni więcej możliwości franczyzobiorcom, którzy są rozczarowani jednostronnymi, nieprzynoszącymi im korzyści, umowami.

W Ameryce Północnej w segmentach economy i midscale istnieje obecnie 17000 hoteli sieciowych, a kolejne 12000 nie należy do żadnej grupy. Model white label pozwala Best Western wykorzystać ten ogromny potencjał bez ustępstw w zakresie wizerunku marki własnej - powiedział David Kong, prezes i CEO sieci Best Western Hotels & Resorts. Obecnie wiele z tych obiektów ma małe lub znikome znaczenie dla klientów. Ich marki mają niewielki potencjał do generowania dochodów, a właściciele ponoszą koszty związane z wysokimi opłatami franczyzowymi dla sieci, które nie zapewniają niezbędnego wsparcia, obsługi czy wartości – dodał David Kong.

Koncepcja SureStay została opracowana zgodnie z zasadami franczyzy Asian American Hotel Owners Association, przyznając właścicielom uczciwe i rozsądne zapisy dotyczące wcześniejszego wypowiedzenia bez kar umownych.

Wszystkie trzy marki będą wprowadzone na rynek pod parasolem SureStay, bez wiązania ich w świadomości konsumentów z Best Western Hotels & Resorts. Pozwoli to sieci na wykorzystanie już istniejącej infrastruktury do zdobycia nowych strumieni przychodów. Dodatkowo umożliwi także sięgnięcie po nowe możliwości istniejące dziś na rynku, bez narażania ugruntowanej już pozycji Best Western w jego określonych segmentach.

Dla właścicieli obiektów, którzy zdecydują się na dołączenie do SureStay czeka wiele korzyści. Hotele SureStay za pośrednictwem Best Western Hotels & Resorts będą miały dostęp do preferencyjnych, prowizyjnych cen OTA, skali i globalnej dystrybucji jednej z największych rodzin hotelowych na świecie, wielokrotnie nagradzanych stron internetowych (zarówno  w wersji  tradycyjnej,  jak  i  mobilnej), a także doświadczenia wynikającego z siedemdziesięcioletniej obecności w branży.

Ponadto właściciele obiektów będą mogli czerpać korzyści z solidnej platformy cyfrowej wyposażonej w wirtualne podróże Google 360°, a także ulepszone wsparcie w zakresie  SEO oraz SEM. Hotelom udostępnione zostanie zindywidualizowane doradztwo korporacyjne tak, aby pomóc im w zarządzaniu recenzjami i platformami w mediach społecznościowych. Będą również szkoleni w zakresie sprzedaży na poziomie własnego obiektu. Co więcej, otrzymają wsparcie globalnego zespołu sprzedażowego, skupionego na klientach biznesowych i indywidualnych.

Aby móc przystąpić do SureStay, hotele będą musiały osiągnąć i utrzymać na portalu TripAdvisor ranking na poziomie co najmniej 3,5. Konieczne będzie także przestrzeganie SureStay Service Promise, która będzie stanowić główny punkt uwagi.

Poprzez SureStay planujemy stworzenie grupy hoteli, które będą wyróżniać się spośród innych na rynku, koncentrując się na dostarczaniu wysokiej jakości oraz doskonałej obsłudze - powiedział David Kong. Dla hoteli SureStay nie przewidujemy planów udoskonalania obiektów. Powiedziałbym, że pracujemy nad stworzeniem wartości dla klienta oraz gwarancji poprzez bezprecedensową jakość i dbałość. Wierzymy, że podejście to spotka się z zainteresowaniem klientów w tych segmentach - dodał David Kong. 

Pierwsze 100 hoteli, które dołączy do SureStay, otrzyma szereg bonusów, obejmujących pięcioletnie zniesienie opłat franczyzowych, pomoc regionalnego managera w ożywieniu działań sprzedażowych i marketingowych, a także wsparcie poprzez szkolenia na poziomie konkretnych obiektów. Dodatkowo, 100% opłaty marketingowej oraz 5% opłaty technologicznej uiszczanych przez obiekty zostaną zainwestowane tak, aby pomóc hotelom odnieść sukces. 

SureStay otwiera także możliwość migracji dla hoteli Best Western, które nie chcą wdrażać programu w zakresie aranżacji obiektów. Niemal 20 listów intencyjnych SureStay zostało podpisanych od chwili zakomunikowania wprowadzenia nowej franczyzy członkom Best Western, które miało miejsce we wrześniu. Wstępne plany dotyczące rozwoju SureStay zakładają otworzenie 150 hoteli w ciągu trzech lat i 800 obiektów do 2026 roku.

Uważamy, że SureStay stwarza sytuację win-win-win - goście wygrywają dzięki doskonałej obsłudze, hotele dzięki szybkiemu zwrotowi z inwestycji a marka poprzez nowy strumień przychodów - powiedział David Kong. Członkowie Best Western stanowczo popierają tę koncepcję, ponieważ rozumieją korzyści i potencjał tej strategii. Cieszy nas ciepłe przyjęcie i pozytywne emocje towarzyszące wprowadzeniu SureStay i mamy poczucie, że mamy przed sobą wspaniały początek nowego rozdziału w historii Best Western – podsumował David Kong.

Więcej o możliwościach rozwoju dowiedzieć można się na stronie: http://www.surestaydevelopers.com/

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.