nowe produkty/usługi styl życia towary konsumpcyjne

Suszenie żywności w myśl gospodarności!

21.09.2016 | MPM

Zaczęła się kalendarzowa jesień - czas domowych przetworów. Od dawna jedną z popularnych metod konserwacji owoców lata i jesieni jest suszenie. Sprawdź, na co zwrócić uwagę podczas zakupu suszarki do żywności!       

Wakacje za nami, tak więc po raz ostatni przed zimowym okresem możemy zebrać dorodne jabłka, śliwki i morele, bakłażany, cukinie, papryki oraz grzyby (podgrzybki, borowiki), a nawet ulubione zioła i kwiaty. Zamknięcie tych wszystkich plonów we własnej spiżarni zapewni odpowiedni sprzęt. Odpowiadając na potrzeby klientów, firma MPM od 2002 roku dostarcza na rynek branży małego AGD suszarki spożywcze najwyższej jakości. W tym sezonie w ofercie pojawiły się dwa nowe modele suszarek MSG-06 oraz MSG-08. Dzięki nim jeszcze łatwiej będzie wyprodukować ogromne słoje z suszoną pietruszką, polskim czosnkiem, pokrzywą czy innymi owocami lata i jesieni!

Wielkość urządzenia jest niezwykle ważna!

Dzięki większemu urządzeniu można przygotować dużą ilość produktów za jednym razem. Ponadto, dobrym rozwiązaniem jest znalezienie takiego modelu, który po złożeniu zajmie niewiele miejsca i zmieści się w przeciętnej szafce kuchennej.

Ile sit i jak wysokie?

Pojemność suszarki zależy od liczby sit. Istotna jest też ich wielkość i średnica. Najmniejsze urządzenia mają trzy sita, największe - dziesięć. Bardzo ważna jest także wysokość sita – wysokie brzegi ułatwią suszenie większych kawałków żywności lub niektórych owoców i grzybów w całości.

Zwracajmy uwagę na moc!

Im moc urządzenia będzie wyższa, tym czas suszenia krótszy. Suszenie poszczególnych produktów może trwać od kilku do nawet kilkunastu godzin, dlatego warto wybierać urządzenia o większej mocy. Pamiętajmy jednak, że ustawienie zbyt wysokiej mocy może spowodować nierównomierne suszenie produktów - wierzchnia warstwa tkanek roślin czy grzybów zostanie wysuszona nadmiernie, a ich wnętrze nieodpowiednio. Wybierajmy więc tylko te urządzenia, które posiadają regulację temperatury. Przy mniejszym nadmuchu gorącego powietrza uda się dobrze i równomiernie wysuszyć nawet większe fragmenty warzyw czy owoców.

Kolor, kolor, kolor!

Wiele osób zwraca uwagę na wzornictwo i kolorystkę urządzenia, nie zdając sobie sprawy z tego, że najbardziej funkcjonalna suszarka spożywcza jest przeźroczysta! Daje to możliwość podglądania procesu suszenia, bez konieczności otwierania urządzenia.

Kupujmy zgodnie z ideą smart shoppingu!

Przede wszystkim starajmy się nie kupować pod wpływem impulsu! Chcąc znaleźć wysokiej klasy produkt w dobrej cenie, kierujmy się zdrowym rozsądkiem, tak więc na poszukiwania i zakupy poświęćmy więcej czasu.

Suszarka spożywcza MSG-06
Cena:
180 zł
Funkcje:

  • szybko i skutecznie suszy: grzyby, owoce, warzywa
  • składana konstrukcja (zmniejszenie objętości urządzenia o 40 %) - ułatwia przechowywanie
  • 6 sit o średnicy 30 cm
  • 2-stopniowa regulacja nadmuchu gorącego
  • stała odległość między sitami podczas suszenia - 2,5 cm

Parametry techniczne:

  • zasilanie: 220-240V 50/60Hz
  • moc: 400 W

Suszarka spożywcza MSG-08
Cena: 200 zł
Funkcje:

  • szybko i skutecznie suszy: grzyby, owoce, warzywa
  • składana konstrukcja (zmniejszenie objętości urządzenia o 40 %) - ułatwia przechowywanie
  • 8 sit o średnicy 30 cm
  • 2-stopniowa regulacja nadmuchu gorącego
  • stała odległość między sitami podczas suszenia - 2,5 cm

Parametry techniczne:

  • zasilanie: 220-240V 50/60Hz
  • moc: 400 W
informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.