nowe produkty/usługi wydarzenia handel

Trzy nowe galerie Carrefour na Shopping Center Forum 2016

20.09.2016 | Carrefour Polska

Carrefour Polska po raz kolejny zaprezentuje swoje najważniejsze inwestycje na targach Shopping Center Forum. Podczas tegorocznej edycji zostaną przedstawione trzy obiekty: Galeria Gryf w Szczecinie, Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku oraz Metropolitan Outlet w Bydgoszczy.

W latach 2014 - 2016 Carrefour Polska przeprowadził 19 remodelingów swoich centrów handlowych. Firma utrzymuje wysokie tempo inwestycji w swoje nieruchomości, które zostało osiągnięte w ubiegłym roku. Celem tych działań jest spełnienie zmieniających się wymagań najemców i klientów. Podjęte przez Spółkę działania remodelingowe wpływają na zwiększenie wartości posiadanych w Polsce aktywów oraz ich popularności i konkurencyjności na lokalnych rynkach.

Podczas ubiegłorocznych targów Shopping Center Forum Carrefour ogłosił rozpoczęcie projektu Metropolitan Outlet w Bydgoszczy, który będzie pierwszym w województwie centrum wyprzedażowym. Powstanie ono w wyniku modernizacji istniejącej galerii handlowej należącej do Carrefour. W pierwszej fazie zaoferuje 11 500 m2 powierzchni najmu oraz ponad 60 marek outletowych. W tym roku firma zaprezentuje postępy w realizowanej inwestycji. Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma NEINVER – lider centrów outlet w Polsce, Hiszpanii i wielu krajach europejskich wraz JLL - światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych. NEINVER będzie odpowiedzialny również za zarządzanie powstającym centrum outlet.

Po raz pierwszy na targach zostanie zaprezentowana Galeria Gryf w Szczecinie, której wnętrza i fasada ulegną modernizacji. Obok nowej strefy gastronomicznej pojawi się centrum rozrywki dla całej rodziny oraz plac zabaw. Kolejnym projektem realizowanym obecnie przez Carrefour jest Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku. Ten obiekt, zaprezentowany po raz pierwszy na targach Shopping Center Forum 2015, przejdzie kompleksową rozbudowę i modernizację w 2016 roku. Po przebudowie zaoferuje ponad 20 000 GLA z 60 punktami handlowo-usługowymi. Wśród najemców prezentowanych galerii znajdują się takie marki jak RTV Euro AGD, Jysk, CCC, Deichmann, Reserved czy Cropp, a także klub fitness.

Carrefour Polska zaprezentuje swoje projekty na stoisku nr 2.6 na targach Shopping Center Forum, które odbędą się 21-22 września 2016 r. w Warszawskim Centrum Expo XXI. Firma jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                    

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                                                                    

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.