budownictwo/nieruchomości praca transport ekonomia/biznes/finanse

Dojazd do pracy zmorą pracowników

20.09.2016 | redakcja infoWire.pl

Szukasz biura dla swojej firmy? Zastanawiasz się, co wziąć pod uwagę przed dokonaniem wyboru? Pamiętaj, żeby uwzględnić potrzeby nie tylko swoje, lecz także pracowników.

Podstawą jest dobra lokalizacja. Dzielnica, którą wybierzemy, musi być dobrze skomunikowana z pozostałymi, tak aby nasi pracownicy, jak również klienci, nie mieli problemów z dojazdem i nie stali niepotrzebnie w korkach. Wiele osób nie chce lub nie może docierać samochodem, dlatego należy zwrócić uwagę na dostępność komunikacji miejskiej i ścieżek rowerowych.

„Lokalizacji trzeba szukać tam, dokąd pracownicy mogą dojechać na rowerze, metrem albo innym transportem zbiorowym, ale raczej szynowym, bo jest szybszy niż autobusowy” – stwierdza w wywiadzie dla serwisu infoWire.pl Jacek Bielecki, dyrektor ds. rozwoju z firmy Marvipol Development.

Jeśli chodzi o metraż i standard biura, ze znalezieniem zadowalającej nas powierzchni nie  powinno być problemu, ponieważ oferta na rynku jest duża. Zanim dokonamy wyboru, dokładnie określmy swoje potrzeby lokalowe i możliwości finansowe, żeby później nie żałować. Jeżeli w danym miejscu podoba nam się wszystko z wyjątkiem wyglądu wnętrza, nie przejmujmy się. Będziemy bowiem mogli je przearanżować, tak aby odpowiadało naszym wymaganiom – jest to już dzisiaj norma.

załączniki