nowe produkty/usługi handel

paysafecard do nabycia w sklepach Carrefour

04.08.2016 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży karty paysafecard w ponad 200 punktach sprzedaży. Dzięki temu konsumenci będą mogli łatwiej i bezpieczniej dokonywać zakupów w internecie. Udostępnieniu klientom kart towarzyszy również specjalny konkurs.

Usługa paysafecard umożliwia realizację płatności w sklepach internetowych różnych branż, np. gier, portali społecznościowych czy innych usług internetowych. Od 20 lipca klienci mogą nabyć kupony paysafecard w ponad 200 hipermarketach Carrefour i supermarketach Carrefour Market.

Klienci sklepów Carrefour będą mogli wybrać kupony paysafecard spośród dostępnych nominałów: 20, 30, 50, 100 lub 300 PLN. Po zakończeniu transakcji kasjer przekaże wydruk z 16-znakowym kodem, który następnie można wykorzystać do dokonania płatności w internecie. Klient za doładowanie paysafecard może zapłacić każdym akceptowanym w Carrefour środkiem płatności. Za pierwszą instalację kart w hipermarketach odpowiada firma In Store Media.

- Celem Carrefour Polska jest systematyczne wzbogacanie oferty skierowanej do naszych klientów. Środki przedpłacone są coraz częściej poszukiwanym produktem w cyfryzującym się społeczeństwie, dlatego współpraca z paysafecard jest dla Carrefour naturalnym krokiem w rozwoju – powiedział Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych w Carrefour Polska.

Wraz z uruchomieniem sprzedaży rozpoczął się również konkurs dla klientów, którzy nabędą karty paysafecard w sklepach Carrefour. Wystarczy zarejestrować transakcję na stronie konkursowej i odpowiedzieć na pytanie. W czasie trwania akcji codziennie do wygrania są kody paysafecard o wartości 30 PLN, a nagrodą główną są konsole PlayStation 4. Konkurs potrwa do 21.08.2016 r. Warunki promocji są dostępne na stronie: www.paysafecard.com/carrefourpolska

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.