wydarzenia handel

Carrefour Polska przekaże na Światowe Dni Młodzieży ponad 160 tys. litrów wody

20.07.2016 | Carrefour Polska

Z okazji zbliżających się Światowych Dni Młodzieży Carrefour Polska podjął decyzję o przekazaniu ponad 320 tysięcy butelek wody dla pielgrzymów oraz wolontariuszy. Główne uroczystości odbędą się w Krakowie, a wydarzenia towarzyszące będą miały miejsce w Warszawie.

Carrefour Polska dołączył do grona firm wspierających Światowe Dni Młodzieży 2016, które odbędą się w dniach 26-31 lipca. Z uwagi na stałe zaangażowanie firmy w ważne dla Polaków wydarzenia oraz możliwość przybycia dużej liczby pielgrzymów i wystąpienia wysokich temperatur, Carrefour podjął decyzję o przekazaniu organizatorom butelkowanej wody.

Na potrzeby głównych uroczystości Światowych Dni Młodzieży w Brzegach i na krakowskich Błoniach, gdzie spodziewanych jest ok. 2 500 000 pielgrzymów, Carrefour przekaże ponad 230 000 butelek wody. Podczas nabożeństw w Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie, które odbędą się w tygodniu poprzedzającym Światowe Dni Młodzieży, oczekuje się ok. 30 000 pielgrzymów, w związku z czym firma ofiaruje prawie 83 000 butelek wody. Carrefour przekaże również wsparcie, w postaci blisko 7 000 butelek wody i produktów spożywczych, Warszawskiej Kurii, w której będą gromadzić się wolontariusze wspierający Światowe Dni Młodzieży.

Światowe Dni Młodzieży to międzynarodowe spotkania młodych z całego świata z katechetami, duszpasterzami, biskupami i, przede wszystkim, Ojcem Świętym. Pomysłodawcą i inicjatorem tych Dni był św. Jan Paweł II, który zorganizował pierwsze spotkanie w 1985 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.