nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Best Western inwestuje w innowacje technologiczne zwiększające przychody należących do sieci hoteli

Sieć Best Western wdraża rozwiązania technologiczne, które pozwolą na bardziej efektywne zarządzanie i kontrolę bazy noclegowej oraz cen. Nowe systemy mają także wpłynąć na zwiększenie obłożenia oraz oszczędność czasu i kosztów osobowych. Do końca czerwca hotele sieci Best Western wdrożą m.in. interfejs Two-Way umożliwiający natychmiastową wymianę informacji między hotelowym systemem zarządzania a centralnym systemem rezerwacji.

Po wprowadzonych ostatnio zmianach w ramach digitalowej platformy Best Western, obejmującej m.in. system rezerwacji i aplikacje mobilne, a także mobilną wersję strony internetowej, wdrożone zostaną interfejs Two-Way oraz ujednolicony system rezerwacji dzięki silnikowi rezerwacyjnemu  Best Western,  które ułatwią pracę hotelarzy i zoptymalizują zarządzanie dostępnością pokoi.

Interfejs Two-Way to system usprawniający wymianę informacji między hotelowym systemem zarządzania a centralnym systemem rezerwacji sieci, co znacząco wpłynie na zredukowanie pracy manualnej recepcji hotelowej, a tym samym umożliwi ograniczenie kosztów osobowych.  System pozwoli m. in. na efektywniejsze zarządzanie bazą noclegową oraz lepszą kontrolę jej dostępności, a co za tym idzie, oszczędność czasu. Dzięki Two-Way, możliwe będzie zwiększenie obłożenia poszczególnych hoteli, co przełoży się na wzrost wskaźnika RevPar, przedstawiającego efektywność sprzedaży noclegów.

Kolejnym z ułatwień dla pracowników oraz menedżerów hoteli zrzeszonych w sieci jest nowy system rezerwacji, który poprzez zwiększoną użyteczność i ujednolicony proces rezerwacji we wszystkich hotelach sieci Best Western ma ułatwić przebieg rezerwacji oraz zwiększyć poziom konwersji. Obejmuje on także specjalne zabezpieczenia w zakresie ochrony danych osobowych wprowadzanych zarówno przez hotele, jak i klientów.

Wierzę, że dzięki wdrożeniu nowych technologii i nowych narzędzi jesteśmy w stanie wygenerować większe przychody dla hoteli należących do naszej sieci. – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję. Jestem pewna, że większość naszych członków podziela tę opinię.dodała.

Dotychczas sieć wprowadziła szereg zmian i ulepszeń w zakresie technologii, z których korzystają hotele należące do Best Western oraz goście hotelowi. W ramach prac nad digitalową platformą Best Western, niebawem udostępniona zostanie nowa, w pełni intuicyjna strona bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015).

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.