Robert Lewandowski czy Adam Nawałka? Od kogo polscy mężczyźni powinni brać lekcje zaspokajania kobiecych potrzeb w sypialni?
Badanie opinii przeprowadzone przez TNS Polska na rzecz kampanii „Nie łykam, czyli wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji” pokazało wyraźnie: 87% kobiet uważa, że ich partner mógłby być lepszym kochankiem, gdyby poprosił o wskazówki znanych celebrytów.
Z dużą częstotliwością pojawiają się w wielu badaniach, artykułach czy nawet internetowych memach informacje o tym, że zrozumienie i uszczęśliwienie kobiet jest niewykonalne, bo… z kobietami nigdy nie wiadomo. Panowie często narzekają, że ich kobiety są niezdecydowane, prezenty nie trafiają w gusta wybranek, a „spalonego” trzeba tłumaczyć przy okazji każdego meczu. W rzeczywistości jednak okazuje się, że kobietom wcale tak dużo do szczęścia nie potrzeba. Wg badań przeprowadzonych przez TNS Polska Polki czują się kobieco, gdy: atrakcyjnie wyglądają i są ładnie ubrane (26 proc.), czują się dobrze ze sobą i są z siebie dumne (20 proc.), słyszą komplementy (14 proc.), mężczyźni zwracają na nie uwagę (13 proc. odpowiedzi). 8 proc. badanych kobiet odpowiedziało, że czują się kobieco, gdy mogą być partnerką dla swojego mężczyzny. W każdej dziedzinie życia – w sporcie, kuchni czy seksie.
Męskie decyzje nie takie męskie
I mimo tego, że o kobietach powstało wiele żartów, a kultowe „nie mam się w co ubrać” i „nie umiem się zdecydować” powtarzane jest za każdym razem, gdy mowa o cechach kobiet, to są sfery, w których kobiety potrafią podejmować męskie decyzje i doskonale wiedzą, jakie są ich oczekiwania. I nie chodzi tu o kuchnie, kosmetyki czy ubrania, a… seks. Wbrew pozorom kobiety doskonale wiedzą, czego chcą. Co trzecia kobieta marzy o tym, by doświadczyć zmian w swoim życiu erotycznym. Badania pokazały, że 69 proc. badanych chciałoby coś zmienić w swoim życiu seksualnym: wydłużyć grę wstępną, więcej eksperymentować i częściej uprawiać seks. W kontekście badań, które pokazują, że 20 proc. badanych kobiet uprawia seks rzadziej niż raz w tygodniu, a tylko 18 proc. współżyje raz w tygodniu, takie wnioski nie zaskakują. Na kolejnych miejscach w hierarchii seksualnych potrzeb Polek znalazły się: spontaniczne uprawianie seksu (7 proc.), większa ochota na współżycie (5 proc.), a także wydłużenie stosunków (3 proc.) i częstsze przeżywanie orgazmów (2 proc.). Kobiety rządzą twardą ręką także w kwestii wyboru antykoncepcji. 25 proc. badanych decyzję tę podejmuje samodzielnie, 32 proc. – po wysłuchaniu zdania partnera.
Kogo pragną kobiety?
Który zatem mężczyzna w Polsce najczęściej pojawia się w fantazjach Polek? Badania TNS Polska pokazały, że na seksualnym podium znaleźli się: Maciej Zakościelny (34 proc.), Bogusław Linda (31 proc.) i Robert Lewandowski (29 proc.). I to właśnie do nich 9 na 10 Polek wysłałoby swojego partnera na korepetycje jak zaspokajać kobiece potrzeby w sypialni. Wśród odpowiedzi, jednak z nieco mniejszą częstotliwością, pojawiły się także nazwiska Oliviera Janiaka, Antoniego Pawlickiego i Adama Nawałki.
informacje o firmie
O kampanii:
Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji to kampania, której celem jest budowanie świadomości kobiet na temat antykoncepcji, w szczególności antykoncepcji transdermalnej, przekonanie kobiet, że antykoncepcja jest naturalnym elementem życia seksualnego, świadczącym o odpowiedzialności i dojrzałości w wymiarze seksualnym oraz zachęcenie pacjentek do regularnych wizyt u ginekologa. Program merytorycznie wspierają eksperci z zakresu psychologii, ginekologii i seksuologii. Działania realizowane w ramach programu Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji obejmują kampanię edukacyjno-informacyjną, badania opinii, kampanię content marketingową, współpracę z blogosferą oraz regularną współpracę z mediami. Więcej informacji o kampanii oraz o metodach antykoncepcji można znaleźć na stronie: www.nielykam.pl
O badaniach
W ramach kampanii przeprowadzono badania opinii dotyczące seksualności, poruszające temat antykoncepcji, kwestie kobiecości i partnerstwa – 400 Polek stosujących antykoncepcję opowiedziało o tym, co wiedzą na temat antykoncepcji, jakie są ich pragnienia i oczekiwania związane z seksem, partnerem, antykoncepcją oraz z jakimi problemami borykają się na co dzień. Badanie prowadzono w kwietniu 2016r. techniką wywiadów online. Wyniki badania, przeprowadzonego przez TNS Polska, pokazały, co Polki wiedzą o antykoncepcji, w tym o innowacyjnej antykoncepcji transdermalnej, jakie są ich potrzeby w zakresie antykoncepcji, jak postrzegają siebie i swoją kobiecość oraz co akceptują, a co odrzucają w związkach z partnerem i bliskimi osobami.
informacje o firmie
O kampanii:
Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji to kampania, której celem jest budowanie świadomości kobiet na temat antykoncepcji, w szczególności antykoncepcji transdermalnej, przekonanie kobiet, że antykoncepcja jest naturalnym elementem życia seksualnego, świadczącym o odpowiedzialności i dojrzałości w wymiarze seksualnym oraz zachęcenie pacjentek do regularnych wizyt u ginekologa. Program merytorycznie wspierają eksperci z zakresu psychologii, ginekologii i seksuologii. Działania realizowane w ramach programu Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji obejmują kampanię edukacyjno-informacyjną, badania opinii, kampanię content marketingową, współpracę z blogosferą oraz regularną współpracę z mediami. Więcej informacji o kampanii oraz o metodach antykoncepcji można znaleźć na stronie: www.nielykam.pl
O badaniach
W ramach kampanii przeprowadzono badania opinii dotyczące seksualności, poruszające temat antykoncepcji, kwestie kobiecości i partnerstwa – 400 Polek stosujących antykoncepcję opowiedziało o tym, co wiedzą na temat antykoncepcji, jakie są ich pragnienia i oczekiwania związane z seksem, partnerem, antykoncepcją oraz z jakimi problemami borykają się na co dzień. Badanie prowadzono w kwietniu 2016r. techniką wywiadów online. Wyniki badania, przeprowadzonego przez TNS Polska, pokazały, co Polki wiedzą o antykoncepcji, w tym o innowacyjnej antykoncepcji transdermalnej, jakie są ich potrzeby w zakresie antykoncepcji, jak postrzegają siebie i swoją kobiecość oraz co akceptują, a co odrzucają w związkach z partnerem i bliskimi osobami.