wydarzenia styl życia zainteresowania/hobby

MAKRO na Gault&Millau Tour 2016 w Poznaniu

Setka znakomitych szefów kuchni, live cooking w wykonaniu pięciu najlepszych szefów regionu, dziesiątki rozmów i niezapomnianych smaków – drugie regionalne spotkanie Gault&Millau Tour 2016 za nami. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash & Carry Polska, która zarówno w Warszawie, jak i w Poznaniu, zaprezentowała stoisko w formie jadalnego pola.

13. czerwca klimatyczne wnętrza poznańskiego Domu 88 (kompleks City Parku Hotel&Residence) stały się kulinarnym centrum Wielkopolski i Dolnego Śląska. Sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska, jeden z partnerów wydarzenia, zaprezentowała stoisko ,,Jadalne Pole“ przedstawiające pięć szklarni z naturalnymi uprawami. W każdej z nich znajdowały się inne produkty pobudzające wyobraźnię i zmysły. Zaproszeni goście mieli okazję przyjrzeć się bliżej m.in. białym i brązowym grzybom shimeji, mini marchewkom, mini cukiniom, przegrzebkom, ostrygom oraz truskawkom ananasowym. Zaprezentowane produkty to nowości dostępne w ofercie sieci.

W spotkaniu wzięli udział najlepsi szefowie z dwóch regionów, przedstawiciele partnerów Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska oraz media. Wybijającym się w regionach Szefom Kuchni wręczono nagrody w pięciu kategoriach. Szefem Roku Gault&Millau Tour regionu Wielkopolska-Dolny Śląsk został miłośnik regionalnych smaków z poznańskiej restauracji Muga – Artur Skotarczyk. Nagroda dla najlepszego Szefa Kuchni Tradycyjnej powędrowała do Macieja Bartona z Pałacu w Orli. Najlepszą Kobietą Szefem, znaną szerokiej publiczności okrzyknięto Kasię Daniłowicz z restauracji Olszewskiego128 we Wrocławiu. Szefem Jutra został Ernest Jagodziński z poznańskiej Cuciny Restaurant, zaś tytułem Młody Talent uhonorowano Łukasza Budzika z Mennicza Fusion we Wrocławiu.

Wszyscy laureaci po ogłoszeniu wyników specjalnie dla uczestników spotkania przygotowali swoje dania popisowe. Każdy z gotujących szefów miał dwadzieścia minut na zaprezentowanie swojej potrawy, a publiczność, ku ogólnej uciesze, obserwowała, komentowała i próbowała tego co przygotowani zwycięzcy.

Spotkania Gault&Millau Tour stanowią forum wymiany doświadczeń dla szefów kuchni, są źródłem kulinarnych inspiracji i płaszczyzną kontaktów z partnerami biznesowymi.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.