nowe produkty/usługi handel rolnictwo

Carrefour udostępnia swoje sklepy lokalnym rolnikom – startuje sezon owoców miękkich

03.06.2016 | Carrefour Polska

Carrefour Polska, wspólnie z kilkudziesięcioma lokalnymi rolnikami, rozpoczyna właśnie sezon na owoce miękkie pochodzące z krajowych zbiorów. Klienci hipermarketów i supermarketów Carrefour w województwach: mazowieckim, lubelskim, małopolskim, dolnośląskim, wielkopolskim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim oraz pomorskim, mogą kupić już truskawki bezpośrednio od producentów. Promocja zdrowych produktów oraz lokalnych dostawców jest częścią kampanii „Z miłości do Zdrowia”, którą Carrefour prowadzi od 2014 r.

Carrefour, który od lat rozwija współpracę z lokalnymi producentami, w tym roku zintensyfikował działania z dostawcami owoców miękkich, takich jak truskawki czy czereśnie. Tegoroczna współpraca objęła znacznie większą liczbę sklepów, dając możliwość lokalnym producentom wystawić na sprzedaż owoce na własnych stoiskach ulokowanych na terenie sklepów Carrefour. Taka forma współpracy umożliwia sieci Carrefour oferowanie wysokiej jakości owoców, które dostarczane są do sklepów bezpośrednio od lokalnych wytwórców. Zakup produktów świeżych, takich jak truskawki czy czereśnie, bezpośrednio od producenta sprawia również, iż cena, jaką klient płaci za towar, jest korzystniejsza i bardziej konkurencyjna, niż cena produktów nabytych za pośrednictwem pośredników. Stoiska bądź półki z truskawkami krajowymi, które dostarczone zostały do sklepu przez producenta, są specjalnie oznakowane, aby klient nie miał wątpliwości co do ich pochodzenia.

Współpraca z dostawcami owoców miękkich wpisuje się w kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu oferowanie klientom zdrowych produktów o wysokiej jakości, a także wspieranie małych lokalnych i regionalnych producentów żywności tradycyjnej. Poprzez tę formę współpracy firma pomaga regionalnym producentom w sprzedaży ich owoców oraz promuje ich gospodarstwa  wśród lokalnych klientów. Jednocześnie rolnicy zyskują miejsce, w którym mogą sprzedawać owoce niezależnie od warunków atmosferycznych, oraz dostęp do wielu potencjalnych nabywców.

- W odpowiedzi na duże zainteresowanie konsumentów owocami miękkimi, Carrefour w tym roku znacząco rozszerza zakres współpracy z małymi i średnimi rolnikami, którzy dostarczają do pobliskich sklepów produkty sezonowe, takie jak truskawki oraz czereśnie - mówi Thierry Etchemendigaray, Dyrektor Handlowy Carrefour – Carrefour współpracuje obecnie z ponad 400 lokalnymi dostawcami, którzy oferują na stałe w naszych sklepach wyśmienite wyroby lokalne, takie jak, m.in.: pieczywo i ciasta, wędliny, nabiał czy piwa. W niektórych przypadkach współpraca ta owocuje powstawaniem produktów z certyfikatem „Jakość z Natury Carrefour”, który gwarantuje pełną identyfikowalność produktu „od pola do talerza”- dodaje Thierry Etchemendigaray.

W 2016 roku owoce miękkie od lokalnych rolników oferowane będą łącznie w kilkudziesięciu hiper- i supermarketach Carrefour. Klienci będą mogli kupić je w sklepach znajdujących się w 23 miastach na terenie całej Polski: Kaliszu, Koninie, Poznaniu, Krakowie, Chełmie, Zamościu, Janowie Lubelskim, Kraśniku, Lublinie, Puławach, Świdniku, Gdańsku, Szczecinie, Toruniu, Bytomiu, Chorzowie, Katowicach, Sosnowcu, Warszawie, Łodzi, Pabianicach, Zielonej Górze oraz we Wrocławiu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

 Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

 Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.