sprawy społeczne media/marketing/reklama rodzina
Naturalnie Mama! Rusza kampania promująca macierzyństwo i prokreację
Naturalnie Mama - pod takim hasłem rusza akcja społeczno - informacyjna, której celem będzie zwiększenie świadomości kobiet na temat macierzyństwa, promocja postaw prorodzinnych, a także przybliżenie problemów związanych z niepłodnością. Organizatorem akcji jest Fundacja Narodowego Dnia Życia.
Kampania wystartuje 26 maja i będzie promowana na terenie całego kraju. Emisja odbędzie się na kilku płaszczyznach obejmując telewizję, internet oraz plakaty.
– Obecnie kobiety borykają się z wieloma problemami dotyczącymi macierzyństwa. Pęd życia codziennego, przedkładanie kariery zawodowej ponad wartości rodzinne to bariera wielu młodych kobiet. Ponadto choroby cywilizacyjne i problemy z płodnością maksymalizują skalę problemu. Dlatego też poprzez akcję Naturalnie Mama chcemy promować macierzyństwo jako naturalną i najpiękniejszą część życia, przygodę i wyzwanie, któremu każda kobieta jest w stanie sprostać. Chcemy, aby wszystkie panie mogły wykorzystać tę możliwość – komentuje Jacek Sapa, prezes Fundacji Narodowego Dnia Życia.
Niestety większość Polaków nie jest świadomych, że takie czynniki jak nadmierny stres, niewłaściwa dieta czy stosowanie różnego rodzaju używek mają decydujący wpływ na poczęcie dziecka. Dlatego też kiedy para stara się zajść w ciążę powinna stworzyć jak najlepsze warunki w swoim organizmie, które wspomagać będą ten naturalny proces.
– Najnowsze dane Światowej Organizacji Zdrowia pokazują, że w Polsce na niepłodność cierpi ok. 10-15 proc. par[i], co stanowi około miliona partnerów i partnerek – komentuje Piotr Rowicki przedstawiciel marki Dr Bocian, pierwszego w Polsce kompletnego zestawu koncepcyjnego dla par starających się o dziecko. – Dlatego też należy zadbać o większą ilość snu, zaprzyjaźnić się ze sportem, wprowadzić do codziennej diety więcej witamin i minerałów. Warto również wzmocnić swój organizm produktami medycznymi i suplementami diety, które naturalnie wspomogą poczęcie dziecka.
Zamysł całej kampanii najlepiej odzwierciedla poniższy spot telewizyjny:
Partnerami akcji są: marka Dr Bocian, Zapłodnieni.pl, Towarzystwa Biznesowe, Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin.
Więcej informacji na ten znaleźć można na fanpage'u akcji:
https://www.facebook.com/naturalniemama oraz na stronie www.naturalniemama.pl.
[i] Łepecka-Klusek C., Pilewska-Kozak A.B., Jakiel G., Niepłodność w świetle definicji choroby podanej przez WHO. Med Og Nauk Zdr. 2012; 18(2)