wydarzenia handel kultura/sztuka/rozrywka

1600 książek w ofercie eCarrefour.pl na Warszawskie Targi Książki

19.05.2016 | Carrefour Polska

Carrefour Polska będzie obecny w Strefie Frankofonii podczas 7. Warszawskich Targów Książki, które odbędą się w dniach 19-22 maja. Odwiedzający stoisko firmy poznają, między innymi, nową ofertę książek w asortymencie sklepu eCarrefour.pl.

Targi Książki odbywają się w Warszawie już po raz siódmy i kolejny rok z rzędu goszczą na Stadionie PGE Narodowym. Między 19 a 22 maja odwiedzający zapoznają się z liczną ofertą wydawców oraz wieloma autorami, a głównym tematem tegorocznych targów jest literatura węgierska. Dla wielbicieli książek francuskich została przygotowana Strefa Frankofonii, w której swoje stoisko będzie miał Carrefour Polska, gdzie zaprezentuje ofertę w eCarrefour.pl.

Na miejscu goście poznają nową ofertę książek, która z okazji święta czytelnictwa zadebiutowała właśnie w sklepie eCarrefour.pl. Na interaktywnych ekranach, odwiedzający będą mogli przejrzeć 30 kategorii i kilkadziesiąt podkategorii literackich. Internetowa platforma sprzedaży wprowadziła do swojego asortymentu ponad 1600 tytułów. Nawet najbardziej wybredni czytelnicy znajdą coś dla siebie pomiędzy literaturą faktu, sensacją i kryminałami, książkami podróżniczymi czy biografiami. Dodatkowo, dzięki usłudze click&collect, klienci mogą odebrać towar osobiście w jednym z 21 sklepów w 16 miastach lub zamówić przesyłkę kurierską do dowolnego miejsca w Polsce.

Na stoisku Carrefour zaplanowano także szereg innych aktywności. 21 i 22 maja, w sobotę i niedzielę, odbędzie się pokaz live cooking na którym swoje zdrowe menu zaprezentuje ambasador marki „Jakość z Natury” – David Gaboriaud. Odwiedzający stoisko będą mogli wziąć udział w interaktywnym quizie z nagrodami na temat zdrowia i zdrowej żywności. Wszyscy goście będą mieli również szansę na otrzymanie atrakcyjnych upominków książkowych i gadżetów.

Dodatkowe informacje:

Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.

W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.