zdrowie towary konsumpcyjne rodzina

NAN PRO 2 z L. reuteri „Hitem Mamo to ja”

17.05.2016 | Nestlé Polska S.A.

Jak co roku, czasopismo „Mamo to ja” wybrało najlepsze produkty dla dzieci. W kategorii „Mleko” tytuł „Hit Mamo to ja” otrzymało mleko następne NAN PRO 2 z L. reuteri  firmy Nestlé. 

NAN PRO 2 to mleko następne, przeznaczone dla zdrowych niemowląt powyżej 6 miesiąca życia, które nie są karmione piersią. W składzie zawiera wysokiej jakości białko OPTIPRO®, aktywne kultury bakterii Lactobacillus reuteri, a także błonnik FOS/GOS pomagający utrzymać równowagę jelitową. Produkt ten dostarcza wszystkie składniki pokarmowe niezbędne do prawidłowego rozwoju dziecka, w tym żelazo* ważne dla rozwoju funkcji poznawczych i cynk* potrzebny do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego.

Tytuł „Hit Mamo to ja” potwierdził opinię wyrażoną podczas testów konsumenckich przeprowadzonych w czerwcu 2015. Wtedy wśród 1300 mam maluchów w wieku 6-12 miesięcy, które uczestniczyły w badaniu, aż 97% potwierdziło, że jest ono dobrze tolerowane przez ich dzieci. Teraz na sklepowych półkach NAN PRO 2 z L. reuteri znaleźć już można w nowej odsłonie – w zmienionym opakowaniu, pod nazwą NAN OPTIPRO Plus 2 kryje się sprawdzona receptura, która zasłużyła na miano „Hit Mamo to ja”.

Narodziny dziecka to wielkie wydarzenie w życiu całej rodziny. Każdy rodzic chce, by jego maluchowi towarzyszyły na co dzień wyłącznie produkty najlepszej jakości, które będą wspomagały jego rozwój. Karmienie piersią jest najlepszym sposobem żywienia niemowląt i powinno być kontynuowane tak długo, jak to możliwe. Jeśli rodzice zdecydują się na przejście z pokarmu naturalnego na mleko modyfikowane, stają przed trudnym wyborem. Zaaferowany nową rolą rodzic nie zawsze wie jednak, czym przy wyborze konkretnego produktu  należy się kierować i które z nich ze sklepowej półki warto przełożyć do swojego koszyka. Magazyn „Mamo to ja” – najpopularniejsze na polskim rynku czasopismo dla rodziców, już od 1997 roku przyznaje najlepszym produktom dla dzieci tytuł „Hit Mamo to ja”. Ma on pomóc rodzicom w odkryciu produktów najbardziej godnych uwagi w swojej kategorii.

Co roku do konkursu zgłaszane są produkty z różnych dziedzin związanych z opieką nad dzieckiem, które następnie ocenia specjalnie powołane jury. W jego skład wchodzą znani i mniej znani rodzice oraz… sami zainteresowani czyli ich dzieci. W tym roku produkty oceniali m.in. redaktor naczelna „Mamo to ja” oraz prezenterka telewizyjna Paulina Krupińska – mama ponadrocznej Hani.

W kategorii „Mleko” zgłoszone zostało 8 produktów wytwarzanych przez firmy będące liderami w tej dziedzinie. W wyniku oceny przeprowadzonej przez poszczególnych członów jury według szczegółowych kryteriów opracowanych przez Centrum Zdrowia Dziecka i Instytut Matki i Dziecka przyznawane są punkty, które po zsumowaniu pozwalają na wyłonienie zwycięzcy. W tym roku
w kategorii „Mleko” zostało nim właśnie NAN PRO 2 z L. reuteri**.

*zawartość zgodnie z przepisami prawa

**receptura mleka następnego NAN PRO 2 z L. reuteri jest taka sama jak mleka następnego NAN OPTIPRO Plus 2

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.