wydarzenia handel

Carrefour Polska obronił tytuł najlepszej sieci handlowej w zakresie współpracy z dostawcami

17.05.2016 | Carrefour Polska

Sieć Carrefour Polska po raz drugi z rzędu została wyróżniona nagrodą Market Roku w kategorii „Najefektywniejsza współpraca z dostawcami”. Konkurs jest organizowany od dziewięciu lat pod patronatem Wydawnictwa Gospodarczego.

Decyzję o wyróżnieniu sieci Carrefour podjęło 40-osobowe jury, w skład którego weszli prezesi i dyrektorzy największych firm z sektora FMCG w Polsce. Nagroda została przyznana za budowanie przez firmę partnerskich relacji z dostawcami i otwartość na ciągłe poszerzanie oferty.

Całkowita liczba wszystkich produktów oferowanych przez Carrefour wynosi obecnie 50 000, a w 2015 roku do sprzedaży wprowadzono 2 000 nowości, w tym wiele pochodzących od polskich producentów. W ostatnim czasie Carrefour szczególnie intensywnie rozwija asortyment produktów zdrowych. W sklepach znajduje się już ponad 300 certyfikowanych produktów ekologicznych, a także specjalna strefa „Świat Zdrowia”. Klienci mogą w niej znaleźć produkty dietetyczne, sojowe, dla diabetyków oraz blisko 200 produktów bezglutenowych.

W 2015 roku Carrefour Polska po raz pierwszy zorganizował dla partnerów handlowych Targi Dostawców. Podczas tego wydarzenia dostawcy mieli możliwość spotkania z menedżerami hipermarketów i supermarketów Carrefour, właścicielami sklepów franczyzowych oraz kupcami, menedżerami i dyrektorami odpowiedzialnymi za zakup produktów. Podczas dwóch dni targów, na powierzchni 5 000 m2, była prezentowana oferta największych partnerów Carrefour.

W ramach rozwijania dwustronnych relacji z dostawcami sieć prowadzi również program „Autodiagnostyk”, mający na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród 250 dostawców produktów marki własnej. Program Autodiagnostyk funkcjonuje w Grupie Carrefour od 2005 roku i jest sukcesywnie rozszerzany na kolejne kraje. Obecnie jest on dostępny w 15 różnych językach, używany przez 6 tysięcy małych i średnich przedsiębiorstw z 80 krajów świata.

- Współpraca z dostawcami, która jest oparta na wzajemnym zaufaniu to podstawa naszej pracy. Dzięki temu możemy zagwarantować klientom stały dostęp do produktów najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska, który odbierał wyróżnienie podczas uroczystej gali wieńczącej IX Kongres Handlu i Dystrybucji 2016. – Dlatego nagroda, która jest przyznawana przez prezesów i dyrektorów firm z sektora FMCG, a więc naszych partnerów biznesowych, ma dla nas szczególną wartość.

Ogólnopolski Kongres Handlu i Dystrybucji „Market Roku i Drogeria Roku” to cykliczne spotkanie branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej. Gromadzi ono najważniejsze postaci rynku FMCG – wiodących menadżerów handlu, przemysłu oraz dostawców usług.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.