wydarzenia handel

Galeria Morena – otwarcie z mega energią i mega gwiazdami

09.05.2016 | Carrefour Polska

Już dziś Carrefour zapowiada Wielkie Otwarcie Galerii Morena w weekend 20-22 maja br. W trwającym 3 dni wydarzeniu wezmą udział gwiazdy sportu, telewizji, świata mody i gastronomii. Dodatkowo, klienci będą mieli szansę na wygranie kultowego Fiata 500. Jest to największe otwarcie centrum handlowego realizowane przez Carrefour w Polsce.

Zakończeniu przebudowy Galerii Morena przyświeca hasło „więcej”, aby zapewnić klientom więcej przyjemności i radości z zakupów oraz spędzania wolnego czasu. Także na otwarciu tego centrum handlowego będzie więcej atrakcji niż gdziekolwiek indziej.

…więcej energii

Pierwszego dnia Wielkiego Otwarcia, 20 maja, klienci będą mieli okazję obejrzeć na żywo popisy kulinarne najsympatyczniejszego kucharza w Polsce – Roberta Sowy. Dodatkowo, w piątek w Galerii pojawią się również piłkarze Lechii Gdańsk. Fani będą mogli spotkać się z popularnymi Lechistami, a także wziąć udział w konkursach z klubowymi nagrodami. Ten dzień uświetnią także pokazy jednych z najlepszych w Europie cheerleaderek.

…więcej mody

W sobotę, 21 maja, w Galerii Morena pojawią się dwie znane stylistki: Maja Sablewska i Jessica Mercedes. Będą one opowiadać o nowych trendach, a także przeprowadzą metamorfozy wybranym w konkursie klientom. Gwiazdy udzielą również wywiadów i będą pozowały do zdjęć z fanami. Podzielą się też bezcennymi radami ze wszystkimi zainteresowanym zmianą swojego stylu.

…więcej rozrywki

Ostatniego dnia, klienci Galerii spotkają się z gwiazdami telewizyjnymi Tomaszem Karolakiem oraz Maciejem Musiałem, którzy będą odpowiadali na pytania fanów, robili pamiątkowe zdjęcia i rozdawali autografy. Natomiast dla najmłodszych zostaną zorganizowane atrakcje z bohaterami "Kung Fu Panda 3".

Od pierwszego dnia otwarcia, aż do 31 maja, będzie trwał również specjalny konkurs w którym główną nagrodą jest Fiat 500. Każdy klient, który dokona w sklepach Galerii Morena zakupu na kwotę minimum 75 PLN, lub kupi produkty za minimum 150 PLN w hipermarkecie Carrefour, będzie miał szansę na wygraną. Wśród pozostałych atrakcyjnych nagród znalazły się także iPad, laptop, lustrzanka, ekspres do kawy, Playstation 4, projektor filmowy full HD i wiele innych. Wielki finał odbędzie 1 czerwca o godzinie 19:00.

 

Dodatkowe informacje

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad
40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad
40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.