wydarzenia zdrowie nauka/edukacja/szkolenia

Carrefour Polska uczy zdrowego żywienia podczas Pikniku Naukowego

06.05.2016 | Carrefour Polska

Firma Carrefour Polska będzie obecna w Pawilonie Francuskim podczas 20. Pikniku Naukowego, który odbędzie się 7 maja w Warszawie. Głównym tematem tegorocznej edycji będzie związek nauki i zdrowia. Odwiedzający dowiedzą się jak prawidłowo komponować posiłki. Działania firmy to element prowadzonej polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie oraz kilkuletniej współpracy z Instytutem Francuskim.

Carrefour po raz pierwszy weźmie udział w tym wydarzeniu i będzie obecny w Pawilonie Francuskim, zorganizowanym przez Instytut Francuski oraz Ambasadę Francji. Promowanie zdrowia oraz aktywnego stylu życia jest ważną częścią działalności Carrefour Polska. Firma angażuje się w wydarzenia sportowe, edukacyjne, a także rozwija asortyment zdrowych produktów w swoich sklepach. W ramach prowadzonych działań Carrefour rozwija między innymi kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promocja zdrowego i świadomego stylu życia. Firma wspiera swoich klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków w dokonywaniu odpowiednich wyborów żywieniowych i w podnoszeniu poziomu świadomości na temat zdrowego żywienia.

Stoisko Carrefour Polska podczas Pikniku Naukowego na Stadionie PGE Narodowym będzie można odwiedzać przez cały dzień, od godziny 11:00 do 20:00. Na miejscu goście skorzystają, między innymi, z profesjonalnych konsultacji dietetycznych. Dietetyk udzieli zainteresowanym informacji na temat właściwego żywienia, zbilansowanej diety oraz poprawnego przygotowywania posiłków. Odwiedzający będą mogli wziąć udział również w specjalnym quizie wiedzy na temat odżywiania z atrakcyjnymi upominkami do wygrania. Dodatkowo, przez cały dzień będą organizowane zabawy dla najmłodszych.

Obecność Carrefour Polska w pawilonie Instytutu Francuskiego jest elementem partnerstwa obydwu organizacji przewidzianego w 2016 roku. W ramach współpracy partnerzy zrealizują szereg nowatorskich wydarzeń, mających na celu promocję francuskiej kultury i sztuki, innowacyjności oraz współpracy nauki i biznesu na polskim rynku. Efektem tych działań były, między innymi, lutowe warsztaty kuchni molekularnej, które poprowadził profesor Hervé This – jeden z prekursorów światowej gastronomii molekularnej.

                                                                                                                               

Informacje dodatkowe

  • Carrefour Polska stale rozwija asortyment zdrowych produktów. Niedawno wprowadzono do sprzedaży między innymi produkty bez laktozy lub produkowane na bazie owoców, czyli bez dodatku cukru. Firma sukcesywnie od 2014 roku rozwija w Polsce ofertę parafarmaceutyków i dermokosmetyków Źródło Zdrowia oraz koncept Świat Zdrowia, czyli produktów bezglutenowych, dietetycznych, dla diabetyków, sojowych oraz bio i ekologicznych. Obecnie liczy już ona ponad 700 pozycji i jest dostępna we wszystkich formatach sklepów: hipermarketach, supermarketach oraz sklepach convenience.
  • Uzupełnieniem działań Carrefour na rzecz zdrowia są również programy edukacyjne realizowane w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Carrefour uruchomił 2. edycję programu edukacyjnego „ABC Zdrowego Żywienia” - skierowanego do dzieci, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz zmiana nawyków żywieniowych. W czasie trwania programu w 2015 roku, zorganizowano łącznie 240 warsztatów na terenie całej Polski, docierając m.in. do osób ze środowisk o trudnej sytuacji społeczno-ekonomicznej.
kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.