nowe produkty/usługi handel

Zmodernizowane centrum handlowe Carrefour Bydgoszcz otwarte dla klientów

05.05.2016 | Carrefour Polska

Carrefour oddał do użytku mieszkańców Bydgoszczy zmodernizowane centrum handlowe przy ul. Skarżyńskiego 2. W wyniku inwestycji galeria zmieniła się na zewnątrz oraz wewnątrz, gwarantując klientom jeszcze większą przyjemność z robienia zakupów. To kolejne centrum handlowe zmodernizowane przez Carrefour w ostatnim czasie.

Po zakończonej modernizacji galeria Carrefour Bydgoszcz oferuje przestrzeń 5 000 m2, przeznaczoną dla 15 najemców. Wśród lokali handlowo-usługowych znalazł się, między innymi, sklep odzieżowy PEPCO, gdzie konsumenci odnajdą najmodniejsze ubrania i dodatki sezonu. Ponadto odnowiono także hipermarket Carrefour, w którym można skorzystać z bogatego wyboru różnorodnych produktów. Klienci mogą odwiedzić również zupełnie nową strefę gastronomiczną, oferującą potrawy orientalne oraz miejsce dla amatorów kawy i słodkich przekąsek.

Centrum handlowe zostało również kompleksowo odświeżone wizualnie. Nowa fasada łączy ciemny, grafitowy kolor z elementami zieleni. Jej wyróżnikiem jest szczególnie kolorowa zabudowa stref wejściowych oraz grafiki dekoracyjne wewnątrz. W galerii pojawiły się także nowe elementy małej architektury wewnętrznej i zewnętrznej oraz zmodernizowane części wspólne. Na parkingu wprowadzono liczne funkcjonalne rozwiązania, takie jak np. stacje naprawy rowerów czy designerskie stojaki. W całym obiekcie zastosowano także ujednolicony i uproszczony system informacji wizualnej.

W 2016 roku Carrefour zakończył modernizację łącznie 4 centrów handlowych, a na przestrzeni ostatnich 20 miesięcy, liczba odnowionych obiektów sięgnęła 12. Równolegle sieć kontynuuje dynamiczne inwestycje w remodelingi hiper- i supermarketów oraz sklepów osiedlowych.

Dodatkowe informacje
Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.