nowe produkty/usługi technologie

Bhutan Telecom wybrał firmę Ericsson jako partnera transformacji BSS

05.04.2016 | Ericsson Sp. z o.o.
  • Ericsson przekształci systemy billingowe Bhutan Telecom w konwergentne środowisko obsługujące abonentów usług mobilnych, sieci naziemnych i szerokopasmowych
  • Współpraca umożliwia Bhutan Telecom opracowanie i prowadzenie promocji i kampanii w czasie rzeczywistym
  • Transformacja wspiera również tworzenie pakietów produktów i usług, kontrolę kosztów dla klientów abonamentowych oraz personalizację usług

Ericsson (NASDAQ: ERIC) podpisał umowę o transformacji systemów wspomagających procesy biznesowe (BSS – Business Support Systems) z firmą Bhutan Telecom, największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Bhutanie. Zgodnie z postanowieniami umowy, cały system rozliczeń spółki Bhutan Telecom zostanie przekształcony w konwergentne środowisko obsługujące użytkowników usług mobilnych, sieci naziemnych oraz sieci szerokopasmowych DSL.

W wyniku współpracy Bhutan Telecom będzie mógł przeprowadzać promocje, informować o nich klientów, tworzyć pakiety produktów i usług, kontrolować koszty dla klientów abonamentowych oraz personalizować usługi. Operator będzie mógł tworzyć i oferować promocję i kampanie w czasie rzeczywistym i dopasowywać je do zainteresowań użytkowników równocześnie monetyzując stały wzrost transmisji danych.

Ericsson będzie odpowiedzialny za projekt, wdrożenie i integrację nowego rozwiązania z systemem. Konwergentne rozwiązanie rozliczeniowe, oparte na BSCS iXR4 firmy Ericsson, oraz funkcje monetyzacji danych, takie jak PCRF, zostaną zintegrowane z obecną infrastrukturą Bhutan Telecom. Spółka ta przeniesie swoich klientów na nową platformę do trzeciego kwartału 2016.

Tshewang Gyeltshen, prezes Bhutan Telecom, mówi: „Cieszy nas dalsze wzmocnienie współpracy z firmą Ericsson. Ta transformacja pomoże nam ustandaryzować i zmodernizować nasze systemy rozliczeniowe. Będziemy w stanie wprowadzić innowacyjne oferty skierowane do naszych klientów, a równocześnie efektywnie zarządzać opcjami zróżnicowanych opłat”.

Paolo Colella, Head of Region India, Ericsson, mówi: „Jesteśmy zaszczyceni możliwością współpracy z Bhutan Telecom nad transformacją architektury ich systemu billingowego. Bhutan Telecom będzie mógł teraz szybko wprowadzać nowe, innowacyjne i elastyczne mechanizmy naliczania opłat dla swoich klientów, utrzymując równocześnie kontrolę nad dochodami. To przyniesie wzrost satysfakcji klienta”.

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Bhutan Telecom

Bhutan Telecom Limited (BTL) jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych i internetowych w Królestwie Bhutanu. Oprócz naziemnych linii telefonicznych, obsługuje mobilne usługi GSM pod swoją flagową marką B-Mobile oraz usługi internetowe pod marką DrukNet. Jest wiodącym dostawcą usług mobilnej telefonii i usług internetowych w Bhutanie oraz jedynym dostawcą usług telefonii naziemnej w tym kraju.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Bhutan Telecom

Bhutan Telecom Limited (BTL) jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych i internetowych w Królestwie Bhutanu. Oprócz naziemnych linii telefonicznych, obsługuje mobilne usługi GSM pod swoją flagową marką B-Mobile oraz usługi internetowe pod marką DrukNet. Jest wiodącym dostawcą usług mobilnej telefonii i usług internetowych w Bhutanie oraz jedynym dostawcą usług telefonii naziemnej w tym kraju.

 

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska