nowe produkty/usługi technologie

Działanie zorientowane na sukces. Wiha zdobywa targi w Kolonii strategiami sprzedaży oraz nowatorskim podejściem do tematu zdrowia i bezpieczeństwa pracy

05.04.2016 | WIHA

Dla producenta narzędzi ręcznych, firmy Wiha, udział w targach International Hardware Fair w  Kolonii przyniósł bardzo pozytywne efekty. Słuszność założenia, polegającego na zaoferowaniu partnerom handlowym nowych, zorientowanych na klienta strategii sprzedaży, została potwierdzona bardzo licznymi zapytaniami. Dzięki dwóm debiutom innowacji produktowych - nowego uchwytu na bity z magazynkiem „26one” oraz nowego 12-częściowego zestawu wkrętaków, ambitne cele Wystawcy zostały nie tylko osiągnięte, lecz według otrzymanej informacji zwrotnej - znacznie przekroczone. Pozytywne opinie handlowców branżowych dotyczące przewodniego tematu stoiska, którym było „Zdrowie i ergonomia” ucieszyły firmę Wiha szczególnie.

 

Wiha podkreśla swoją rolę partnera handlowców branżowych, oferując nowe strategie sprzedaży i nowe strategie marketingowe

- Do Kolonii jechaliśmy z bardzo optymistycznym nastawieniem, chcąc zaprezentować odwiedzającym nowoczesne, przemyślane i ukierunkowane na użyteczność strategie marketingowe, które mogą znacznie zwiększyć celową i konkretną sprzedaż produktów do punktów obsługi sprzedaży. Opracowanie strategii poprzedzone zostało intensywnymi fazami testów, długimi badaniami oraz ścisłą współpracą z handlowcami. Reakcja i bezpośrednie opinie w Kolonii przeszły nasze oczekiwania. – podsumowuje Ronny Lindskog, dyrektor działu marketingu i dystrybucji firmy Wiha Werkzeuge GmbH. Prezentacja inteligentnych rozwiązań w zakresie strategii marketingowych wzbudziła ogromne zainteresowanie ze strony partnerów handlowych podczas trzech dni targowych. Dzięki stosowaniu „systemu modułowego”, Wiha oferuje różnej wielkości zestawy i rozwiązania, dopasowane do pojedynczych grup docelowych i segmentów rynku. – Najważniejszym dla nas było, aby opracować kilkuetapowy system strategii, który będzie tak elastyczny i wszechstronny, że będzie można dopasować go indywidualnie do każdego partnera handlowego, w zależności od jego sytuacji, strategii lub gotowości - wyjaśnia dalej Lindskog.

 

26one – nowy produkt łączący 26 bitów w jednym narzędziu ręcznym

Jednym ze znakomitych debiutów tegorocznych targów, była najnowsza innowacja produktowa firmy Wiha z 2016 r. - uchwyt na bity z magazynkiem „LiftUp 26one”. Podobnie jak w przypadku swojego poprzednika, serii LiftUp, magazynek bitów otwiera się w rękojeści po naciśnięciu przycisku. Jak sama nazwa wskazuje, używając „26one”, użytkownik ma równocześnie do dyspozycji trzynaście wyjątkowych bitów podwójnych, a więc 26 najczęściej stosowanych profili odbiorników napędu, łatwo dostępnych i ułożonych wachlarzowo. Użytkownicy posiadają tym samym praktycznie kompletny asortyment bitów w jednym narzędziu ręcznym, co oszczędza nie tylko miejsce w torbie narzędziowej czy też zmniejsza ciężar przy pasku. Priorytetem było w tym wypadku bowiem zwiększenie efektywności i sprostanie wymogom użytkowników. Dzięki uniwersalności i funkcjonalnym dodatkom ten nowy produkt sprawdza się szczególnie w zastosowaniach mobilnych.

Nowy 12-częściowy zestaw wkrętaków, zgodny z zasadą: „12 x zdrowie, poproszę!”

Wychodząc naprzeciw potrzebom i życzeniom użytkowników oraz handlowców, Wiha oferuje również dwa nowe 12-częściowe zestawy wkrętaków SoftFinish, znajdujące zastosowanie w wielu sytuacjach podczas codziennej pracy. - Podejmując decyzję o zakupie nowego zestawu wkrętaków, która podyktowana jest np. koniecznością dokupienia nowych lub brakujących narzędzi, wynika ze względów zdrowotnych czy wręcz zalecenia lekarskiego, można być pewnym, że narzędzie będzie nadawało się praktycznie do wszystkich przypadków śrubowania. Zwiększenie liczby wkrętaków w zestawie do 12 elementów serii SoftFinish sprawia, że użytkownicy wyposażeni są w różne profile oraz rozmiary rękojeści i przygotowani praktycznie na wszystkie możliwe ewentualności. – mówi Lindskog. Ergonomiczna koncepcja rękojeści wkrętaków została zarekomendowana w listopadzie 2015 r. przez stowarzyszenie AGR e.V. (Aktion Gesunder Rücken – Akcja na rzecz Zdrowego Kręgosłupa) po przeprowadzeniu intensywnych testów i badań przez lekarzy oraz terapeutów, jako zapewniająca ergonomiczną i chroniącą zdrowie pracę. Obydwa 12-częściowe zestawy dostępne są w wersji SoftFinish oraz w wersji SoftFinish electric z certyfikatem VDE.

 

„Ergonomia & zdrowie” tematem przewodnim

Kolonia była dla firmy Wiha odpowiednim miejscem do obrazowego i konkretnego zaprezentowania sprawdzonego, pozytywnego wpływu narzędzi firmy na zdrowie i komfort każdego wykonawcy. Rekomendacja AGR e.V. otrzymana w listopadzie 2015 r. i związany z tym strategiczny kierunek rozwoju firmy Wiha, polegający na dalszym intensywnym badaniu tematyki „Ergonomii i Zdrowia” oraz podkreślaniu swojej pionierskiej roli w tym segmencie, zostały odczytane jako wyraźne określenie celu i nadrzędna kwestia wszystkich obszarów działania firmy.

informacje o firmie
informacje o firmie