wydarzenia praca media/marketing/reklama

Zmiana na stanowisku Kierownika Działu Spraw Korporacyjnych i Public Relations Nestlé Polska

31.03.2016 | Nestlé Polska S.A.

Z dniem 1 kwietnia 2016 roku stanowisko Kierownika Działu Spraw Korporacyjnych i Public Relations obejmie Mariola Raudo, dotychczasowa szefowa Działu Rekrutacji i HR Biznes Partner, znana z komunikacji Inicjatywy na rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych – Nestlé needs YOUth.  

Mariola Raudo rozpoczęła pracę zawodową w Nestlé w 1996 roku w Dziale Sprzedaży. W 2008 objęła funkcję Kierownika Działu Rekrutacji oraz nowoutworzone stanowisko HR Biznes Partnera dla m.in. Nestlé Nutrition oraz Nestlé Professional. Od 2008 jest Ambasadorem Mediowym Nestlé w zakresie budowania wizerunku firmy jako Odpowiedzialnego Pracodawcy. Od czasu ogłoszenia w 2014 roku Inicjatywy na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych – Nestlé needs YOUth, z wielkim zaangażowaniem i sukcesem kieruje inicjatywą i jej komunikacją w Polsce. Mariola Raudo odpowiadała także za tworzenie w naszym kraju Sojuszu dla Młodych, czyli partnerstwa firm na rzecz organizowania i propagowania praktyk i staży dla osób do 30 roku życia wchodzących na rynek pracy. W ramach inicjatywy Nestlé needs YOUth od listopada 2014 roku w Nestlé Polska S.A. zatrudniono ponad 1000 młodych osób.

Dotychczasowa szefowa Działu Spraw Korporacyjnych i Public Relations, Małgorzata Szlendak, podjęła decyzję o kontunuowaniu swojej kariery zawodowej poza strukturami firmy.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.