nowe produkty/usługi internet ekonomia/biznes/finanse

ING zmienia bankowość internetową

30.03.2016 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.
Od 12 kwietnia Moje ING - nowa bankowość internetowa ING Banku Śląskiego – będzie oferowany jako podstawowy system dla klientów indywidualnych. Użytkownicy będą mogli nadal równocześnie korzystać z poprzedniej wersji systemu.

Moje ING to nowa bankowość internetowa ING Banku Śląskiego, wspierająca klientów w zarządzaniu codziennymi finansami. – Nowy system udostępniliśmy pod koniec ubiegłego roku. Chcemy stopniowo oswajać naszych klientów z nową usługą, dlatego 12 kwietnia wprowadzamy nową stronę logowania, z której będzie można bezpośrednio przejść do Mojego ING. Przez cały czas prowadzimy badania, aby lepiej poznać opinie klientów i dostosować funkcje systemu do ich oczekiwań. Dotychczasowy system ING BankOnLine będzie dostępny przynajmniej do końca 2016 r. – powiedział Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim
 
Nowa strona logowania będzie dostępna - tak jak wcześniej - po kliknięciu w przycisk znajdujący się w prawym górnym rogu strony www.ingbank.pl. Proces logowania do bankowości będzie nadal podzielony na dwa kroki: podanie loginu i wpisanie hasła maskowanego. Hasło, login i sposób logowania nie ulegną zmianie. Strona logowania jest chroniona certyfikatem bezpieczeństwa, który można zweryfikować klikając w kłódkę na pasku adresu strony. Dotąd użytkownicy mogli korzystać z Mojego ING po uprzednim zalogowaniu się do poprzedniej wersji systemu.
 
Moje ING wyróżnia się łatwą i przyjazną obsługą oraz wprowadza nowe funkcje, takie jak:
  • pełny ogląd budżetu domowego w ujęciu dziennym, miesięcznym i rocznym,
  • analiza miesięcznych wydatków w podziale na kategorie, np. dom i rachunki, samochód, rozrywkę,
  • intuicyjna wyszukiwarka ostatnich płatności, która ułatwia szybkie wykonanie przelewu,
  • wygodne narzędzia ułatwiające oszczędzanie na konkretny cel i kontrolę swojego budżetu.
W centrum systemu Moje ING zostały postawione potrzeby użytkowników i sposób w jaki chcą dziś korzystać z bankowości. Jednym z priorytetów projektu było takie podejście do projektowania, aby klient nie musiał zastanawiać się, w jaki sposób ma wykonać daną czynność. - Moje ING zostało zaprojektowane w technologii RWD, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do urządzenia z którego korzysta klient, niezależnie od tego czy jest to komputer, smartfon czy tablet. Nowy system wygląda i działa wszędzie tak samo, uwzględniając specyfikę danego urządzenia np. rodzaj i wielkość ekranu -  powiedział Mirosław Forystek, dyrektor Pionu IT w ING Banku Śląskim
 
Obecnie Moje ING jest dostępne dla klientów indywidualnych. Trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.ingbank.pl/mojeing.
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie