nowe produkty/usługi technologie

Wygodne pieczenie w nowoczesnej kuchni

04.03.2016 | MPM

W małych kuchniach, gdzie każda dodatkowa szafka jest na wagę złota lub w tych urządzonych w duchu minimalistycznym, gdzie najlepiej, aby wszystkie sprzęty były ukryte, sprawdzą się nowe piekarniki MPM. Wolnostojące urządzenia z funkcją termoobiegu świetnie przygotują zarówno ciasta, jak i mięso, a co najważniejsze po pieczeniu mogą zostać schowane w dowolnym miejscu w mieszkaniu.

Lodówka i zmywarka w zabudowie, płyta kuchenna niemal wtopiona w blat – w kuchniach, w których eksponowane są meble, a wszystkie sprzęty chowane za frontami szafek sprawdzi się także wolnostojący piekarnik elektryczny, który można po pieczeniu schować. To propozycja również do małych wnętrz, gdzie sprzęty kompaktowe i dające wiele możliwości przechowania ułatwiają odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni.

Nowe piekarniki elektryczne MPM (model MPE-07/T i MPE-08/T) mają niewielkie rozmiary przez co zmieszczą się nawet do mniejszej szafki, a dzięki wygodnym nóżkom mogą być ustawiane na blacie lub stole. Funkcja termoobiegu, zapewnia równomierne i szybie opiekanie. Ponadto, możliwość grzania wyłącznie od góry lub od dołu oraz regulacja temperatury (od 100 do 230°C) pozwolą odpowiednio przygotować zarówno ciasta, mięsa, jak i ryby. Dodatkowe wyposażenie: rożen z napędem, ruszt, uchwyty oraz taca zwiększają jeszcze możliwości urządzenia i wygodę obsługi.

Gdy, jednak mały piekarniki elektryczny ma być przechowywany na blacie, czy otwartej półce w kuchni, wtedy pod uwagę warto wziąć też wykończenie. Model MPE-07/T o czarnym kolorze dobrze będzie komponować się z jasnymi meblami. Natomiast, model MPE-08/T, dodatkowo wyposażony w podświetlenie wnętrza i utrzymany w srebrno-szarej kolorystyce będzie współgrać z ciemnymi, drewnianymi meblami.

Piekarnik elektryczny z funkcją termoobiegu model MPE-07/T

Cena: 460 zł

Funkcje:

  • Pojemność piekarnika: 45 l
  • Termoobieg
  • Rożen z napędem
  • Zegar (od 0 do 60 min.) z powiadomieniem akustycznym
  • Regulacja temperatury (od 100 do 230°C)
  • Grzałki na górze i dole komory, możliwość pracy każdej grzałki osobno lub obu jednocześnie
  • Wyposażenie: rożen, ruszt, dwa uchwyty, taca
  • Lampka kontrolna stanu pracy
  • Wymiary zewnętrzne (L x W x H) (cm): 56,1 x 42,5 x 36,9
  • Wymiary wewnętrzne (L x W x H) (cm): 40,6 x 35,0 x 30,3

Piekarnik elektryczny z funkcją termoobiegu model MPE-08/T

Cena: 490 zł

Funkcje:

  • Pojemność piekarnika: 45 l
  • Termoobieg
  • Rożen z napędem
  • Podświetlane wnętrze piekarnika
  • Obudowa ze stali nierdzewnej
  • Zegar (od 0 do 60 min.) z powiadomieniem akustycznym
  • Regulacja temperatury (od 100 do 230°C)
  • Grzałki na górze i dole komory, możliwość pracy każdej grzałki osobno lub obu jednocześnie
  • Wyposażenie: rożen z napędem, ruszt, dwa uchwyty, taca
  • Lampka kontrolna stanu pracy
  • Wymiary zewnętrzne (L x W x H) (cm): 56,1 x 42,5 x 36,9
  • Wymiary wewnętrzne (L x W x H) (cm): 40,6 x 35,0 x 30,3
informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.