internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Fan page TEEKANNE z coraz większą liczbą fanów. Marka awansowała na 12 miejsce w segmencie napojów.

22.02.2016 | TEEKANNE Polska

Ponad 227 tysięcy fanów aktualnie śledzi aktywność marki TEEKANNE na Facebooku. Z początkiem roku producent herbat awansował z 13 na 12 miejsce w segmencie napojów w rankingu Sotrender.

W styczniu 2016 marka zanotowała 3% wzrost liczby fanów. Do osób śledzących stronę dołączyło ponad 7 tysięcy użytkowników. Tylko w styczniu fani mogli wziąć udział w aż 2 konkursach. W pierwszym z nich partnerami TEEKANNE były marki NOVASOL i Fjord Line, w drugim - Wydawnictwo Znak. Marka zajmuje także 14 miejsce wśród profili z segmentu napojów, które zareagowały na największą liczbę postów użytkowników.

Love do #LOVE

Największym zainteresowaniem wśród użytkowników mediów społecznościowych cieszy się debiutująca w trwającym sezonie herbatka owocowa TEEKANNE „LOVE”. Posty poświęcone mieszance herbatek o smaku granatu i brzoskwini wywołują największą interakcję z fanami strony. W postach publikowanych przez użytkowników można znaleźć także wiele zdjęć i grafik poświęconych tej herbatce.

Share na www

Posty publikowane na Facebooku są automatycznie publikowane na nowej stronie internetowej TEEKANNE. Uzupełnienie naszej strony www o moduł prezentujący ostatnie aktywności na najważniejszym kanale komunikacji w mediach społecznościowych niewątpliwie zwiększyło atrakcyjność nowej odsłony www.teekanne.pl - zauważa Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Kreacje graficzne, w których główną rolę odkrywają nasze herbaty stanowią wartość dodaną serwisu i pozwalają na szybkie przejście na stronę na Facebooku i polubienie konkretnego posta. - dodaje.

Komunikacja z filtrem

Oprócz Facebooka, producent herbat TEEKANNE jest również aktywny na Instagramie. W komunikacji z użytkownikami wykorzystywane są tagi #teekanne oraz #taksmakujeherbata, będący nawiązaniem do realizowanej kampanii reklamowej. Na potrzeby współpracy z blogosferą marka rozpoczęła współpracę z Ceramiką Tułowice, która przygotowała porcelanowe imbryki, filiżanki i kubki, idealne do spożywania aromatycznych naparów herbacianych.

Strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych stworzyła i realizuje 365 agencja.

informacje o firmie

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
https://www.facebook.com/TEEKANNE.Polska

informacje o firmie

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
https://www.facebook.com/TEEKANNE.Polska