zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama
Nasze produkcje najpopularniejszymi serialami tej jesieni!
W dziesiątce najchętniej oglądanych w jesiennym sezonie seriali cotygodniowych znalazły się aż cztery produkcje ATM Grupa.
Pierwsze miejsce należy do „Ojca Mateusza” (TVP 1), którego średnia oglądalność wyniosła 4,31 mln osób, co dało 26,84 procent udziału w rynku telewizyjnym – według danych AGB.
Drugą pozycję zajął serial „Dziewczyny ze Lwowa” (TVP 1), który średnio oglądały 3,71 mln osób (21,41 procent udziału). Na szóstym miejscu znalazł się „Świat według Kiepskich” (Telewizja Polsat), natomiast dziesiątkę zamyka „Prokurator” (TVP 2).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 całe podium zajęły nasze seriale. Zwyciężył „Ojciec Mateusz”, tuż za nim znalazły się „Dziewczyny ze Lwowa”, a trzecie miejsce przypadło „Światowi według Kiepskich”.
Warto dodać, że „Dziewczyny ze Lwowa”, których producentem jest spółka zależna ATM Grupa – Studio A – to najwyżej klasyfikowana nowość tej jesieni.