wydarzenia handel towary konsumpcyjne
Carrefour Polska z nagrodą im. Jacka Kuronia
Carrefour Polska został Darczyńcą Roku Banków Żywności. Nagroda, która od 2005 roku nosi imię Jacka Kuronia, ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw, które wspierają Federację Polskich Banków Żywności w bieżącej działalności. Statuetkę, wręczoną podczas Spotkań Warszawskich na Zamku Królewskim w Warszawie, odebrał prezes firmy Guillaume de Colonges.
Nagrodę im. Jacka Kuronia Carrefour Polska otrzymał w podziękowaniu za ufundowanie 5 ciężarówek dla lokalnych oddziałów banków żywności w Koninie, Rzeszowie, Elblągu, Kielcach oraz Chorzowie, a także za częściowe sfinansowanie zakupu takiego auta w Łodzi. Specjalne samochody wyposażone w profesjonalne chłodnie usprawniają codzienną działalność banków, które odbierają produkty o krótkim terminie do spożycia od firm lub instytucji, a następnie oddają je najbardziej potrzebującym. Przekazanie środków na zakup ciężarówek w wysokości 400 tys. zł było możliwe dzięki grantowi oferowanemu na ten cel przez Fundację Carrefour.
Otrzymana nagroda wpisuje się w prowadzoną od 2013 r. międzynarodową kampanię Carrefour „Stop Marnotrawstwu”. Jednym z jej kluczowych założeń jest przeciwdziałanie marnotrawstwu w każdym obszarze funkcjonowania firmy, w tym również przeciwdziałanie marnowaniu żywności. W programie „Stop Marnotrawstwu” biorą udział wszystkie sklepy sieci w Polsce: zarówno hipermarkety, jak i supermarkety przekazują nadwyżki produktów spożywczych do lokalnych banków, a także uczestniczą w ogólnopolskich zbiórkach żywności. Najbliższa, Świąteczna Zbiórka Żywności, odbędzie się w dniach 4-6 grudnia w wyznaczonych sklepach Carrefour w całym kraju.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia, Różnorodność.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia, Różnorodność.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.