nowe produkty/usługi technologie

Najmniejsza chłodziarko-zamrażarka na rynku

16.11.2015 | MPM

Podstawowym wyposażeniem każdej kuchni jest lodówka, której wybór jest uzależniony od różnych potrzeb potencjalnego użytkownika. Małe urządzenia sprawdzają się w mniejszych pomieszczeniach, ale nie tylko. Dobrej jakości chłodziarki to także rozwiązanie dla tych, którzy poszukują dodatkowego sprzętu np. do spiżarni. Firma MPM prezentuje chłodziarko-zamrażarkę NO FROST 205-FF-12 - najmniejszy model na rynku polskim!

Posiadacze małych wnętrz, w tym przytulnej, niedużej kuchni często poszukują w sklepach AGD sprzętu, który sprawdzi się nie tylko jakością, ale także odpowiednimi wymiarami. Urządzenie małej kuchni jest wyzwaniem, które wymaga starannie przygotowanego planu, tak aby zmieściły się wszystkie artykuły gospodarstwa domowego i można było się swobodnie poruszać. Jednym z ważniejszych urządzeń kuchennych jest lodówka, której wielkość w mniejszych przestrzeniach ma znaczenie. W takiej sytuacji ułatwieniem może być zakup mniejszej chłodziarko-zamrażarki. Firma MPM proponuje najmniejszy model na rynku polskim, jednocześnie funkcjonalny oraz nowoczesny w swoim wyglądzie.

Chłodziarko-zamrażarka to nowy produkt, który oprócz niestandardowych wymiarów: 152 cm wysokości i 55 cm szerokości o całkowitej pojemności 230 l brutto, wyróżnia się także innymi funkcjami, których używanie może być pomocne w każdym domu. Ze względu na wysoką klasę energetyczną A+ urządzenie zużyje mniej energii niż w przypadku standardowej lodówki. Optymalna temperatura zamrażarki -18’C pozwoli przechowywać jedzenie nawet do 4 miesięcy, dlatego sprzęt sprawdzi się także dla większych rodzin jako dodatek w spiżarni, np. do zamrażania większej ilości produktów sezonowych. System NO FROST automatycznie usunie wilgoć z wnętrza chłodziarko-zamrażarki, dzięki czemu nie osadzi się szron i lód, a jej czyszczenie będzie szybsze i łatwiejsze.

Chłodziarka z zamrażalnikiem dolnym NO FROST zamraża 2,5 kg w 24 h. Urządzenie jest sterowane elektronicznie dlatego funkcja odszraniania wszystkich komór jest uruchamiana automatycznie. Chłodziarka wyposażona jest w sumie w sześć półek, trzy z nich są umieszczone na drzwiach oraz w jeden wysuwany pojemnik. Jej masa nie przekracza 50 kg brutto, a hałas jaki emituje to max. 43 dB, dzięki czemu jej odgłosy są niemal niesłyszalne. Dodatkowym atutem chłodziarki jest jej czas ocieplania w przypadku braku energii, z – 18’C spadek temperatury do – 9’C następuję w przeciągu 12 h.

Chłodziarko-zamrażarka MPM-205-FF-12

Cena: 1399 zł

Funkcje:

  • zdolność zamrażania: 2,5 kg/24 h
  • temperatura zamrażarki: -18oC
  • czas ocieplania w przypadku braku energii (od -18oC do -9oC): 12 godzin
  • system odszraniania:
  • chłodziarka - automatycznie
  • zamrażarka - automatycznie
  • drzwi lewo/prawo
  • kolor inox
  • sterowanie elektroniczne

Wyposażenie:

  • ilość półek w chłodziarce: 3
  • ilość pojemników wysuwanych: 1
  • ilość półek na drzwiach chłodziarki: 3
  • ilość przedziałów w zamrażarce: 3

Parametry:

  • pojemność całkowita: 203 l brutto
  • masa urządzenia netto: 46 kg
  • masa urządzenia brutto: 50 kg
  • czynnik chłodniczy: R600a
  • poziom hałasu: LWA = 43 dB
  • zasilanie: 230 V ~ 50 Hz
  • roczne zużycie energii: 219 kWh/rok
informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.

informacje o firmie
MPM

##

Informacje na temat firmy MPM

Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem - nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Strix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.