media/marketing/reklama transport

Jennifer Aniston gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej Emirates

05.10.2015 | Emirates

Przebudzenie aktorki w luksusowej kabinie Emirates

Dubaj, ZEA – 5 października 2015 r.: Linie Emirates zaprezentowały dzisiaj długo wyczekiwaną reklamę telewizyjną z udziałem hollywoodzkiej aktorki, reżyserki i producentki filmowej - Jennifer Aniston. Tym samym przewoźnik po raz pierwszy w historii nawiązał współpracę z gwiazdą filmową światowego formatu przy realizacji internetowo-telewizyjnej kampanii reklamowej.

Aktorka, nagradzana w przeszłości m.in. Złotym Globem i telewizyjną nagrodą Emmy, w dowcipnej reklamie Emirates prezentuje swój komediowy kunszt. Na początku spotu Aniston gorączkowo rozgląda się po kabinie samolotu w poszukiwaniu prysznica, za co wyśmiewa ją personel pokładowy. Okazuje się, że to zły sen, a aktorka budzi się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates i szybko bierze prysznic w Shower Spa, a następnie udaje się do salonu pokładowego – wizytówki samolotów A380 należących do linii.

Urok i rozpoznawalność Jennifer Aniston wśród widzów na całym świecie czynią z niej doskonałą twarz naszej kampanii. Aniston należy do najbardziej pracowitych kobiet Hollywood, w związku z czym – podobnie jak wielu naszych klientów – jest w stanie znaleźć chwilę odpoczynku tylko w czasie podróży. Nasze linie dokładają wszelkich starań, aby te chwile relaksu były wyjątkowe – tłumaczy Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

W ramach odmiany od typowych reklam linii lotniczych postanowiliśmy przedstawić naszą niesamowitą ofertę pokładową w humorystyczny sposób. Jennifer Aniston wydała nam się najlepszą kandydatką do tej roli i dla niej napisaliśmy scenariusz. Na planie wyróżniała się profesjonalizmem i talentem komediowym. Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu – dodaje Boutros Boutros.

Reklamę wyreżyserował weteran branży, nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Londyńska agencja RKCR/Y&R opracowała koncepcję reklamy, a scenariusz powstał przy współpracy agencji z Bryanem Buckleyem i zespołem ds. reklamy Emirates.

Globalna kampania internetowo-telewizyjna rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych i ZEA, a w listopadzie ukaże się także w innych państwach, w których linie Emirates prowadzą działalność na dużą skalę, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Indiach i Australii.

Do tej pory linie Emirates zainwestowały w ramach kampanii 20 mln dolarów na emisję spotów reklamowych na całym świecie w wersji 30- i 60-sekundowej.

Reklamę można obejrzeć na stronie Emirates: http://www.emirates.com/english/flying/cabin_features/cabin_features.aspx lub na kanale Emirates na YouTubie: https://www.youtube.com/watch?v=kwYr4LAIUjk

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates 

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich). 

Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 238 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 270 samolotów o wartości ponad 135 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty do 147 miast w 79 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com

 

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates 

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich). 

Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 238 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 270 samolotów o wartości ponad 135 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.  

Linie Emirates obsługują loty do 147 miast w 79 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com