budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

BEST WESTERN Efekt Express i największe hotelowe centrum konferencyjne w Krakowie już otwarte

4 września 2015 roku krakowskie portfolio sieci Best Western poszerzyło się o piąty hotel – czterogwiazdkowy BEST WESTERN Efekt Express. Jednocześnie otwarte zostało największe hotelowe centrum konferencyjne w Krakowie - BEST WESTERN Business Hotels & Conference Center. Na jego infrastrukturę składa się nowo aktywowany pod marką Best Western hotel, a także, działający już wcześniej w sieci, BEST WESTERN PREMIER Kraków Hotel.

BEST WESTERN Efekt Express, zlokalizowany przy ul. Opolskiej 14 w Krakowie, oferuje 179 klimatyzowanych, wyposażonych w dostęp do bezpłatnego WiFi pokoi, mogących pomieścić  w sumie 400 osób. W 2014 r. w obiekcie przeprowadzono gruntowny remont, w związku z tym proces adaptacji do standardów sieci nie wymagał wielu zmian. Bezpośrednio przed dołączeniem do Best Western w obiekcie unowocześniono bezpłatny, hotelowy „Business Point”, a także zmodernizowano wyposażenie pokoi. Dużym atutem obiektu jest jego lokalizacja w pobliżu obwodnicy, co znacznie ułatwia dojazd z podkrakowskiego lotniska, jak i innych części miasta. Ponadto hotel oddaje do dyspozycji gości monitorowany parking mogący pomieścić 230 samochodów, a także siłownię.

BEST WESTERN Efekt Express położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie czterogwiazdkowego BEST WESTERN PREMIER Kraków Hotel, które wspólnie stanowią teraz BEST WESTERN Business Hotels & Conference Center. Infrastruktura tego największego hotelowego centrum konferencyjnego w Krakowie umożliwia organizację spotkania nawet dla 700 osób w sali o powierzchni 1000 m2, a całkowita powierzchnia zlokalizowanych w nim 15 sal konferencyjnych wynosi 2000 m2. Ponadto jego oferta obejmuje łącznie 348 pokoi wyposażonych w 700 miejsc noclegowych, dwie restauracje oraz bary. W ramach relaksu goście obiektu mogą skorzystać z basenu i sauny.

Z ofertą obu obiektów - BEST WESTERN Efekt Express i BEST WESTERN PREMIER Kraków Hotel - można już teraz zapoznać się bliżej dzięki ich nowoczesnym, bazującym na wirtualnych spacerach Business View stronom internetowym, a już wkrótce więcej informacji o zintegrowanej ofercie BEST WESTERN Business Hotels & Conference Center znajdzie się na stronie www.bestwesterncenter.pl.

Kraków to niewątpliwie miasto, w którym ekspansja Best Western jest ostatnio wyjątkowo silnie widoczna. Po tym, jak w kwietniu otworzyliśmy tam BEST WESTERN PLUS Q Hotel, teraz do sieci dołączył już piąty krakowski obiekt. Aktywacja BEST WESTERN Efekt Express i jednoczesne otwarcie BEST WESTERN Business Hotels & Conference Center doskonale pokazuje, jakie możliwości rozwoju i współpracy daje hotelom członkostwo w naszej sieci. Jednocześnie jest to też duża korzyść dla gości, którzy mają do dyspozycji obiekt oferujący pełny zakres usług gwarantowanej jakości – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

informacje o firmie

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.