nowe produkty/usługi energetyka
Już kilka tysięcy osób zarejestrowało się w eBOKu Enei
Mieszkańcy obszaru szczecińskiego chętnie korzystają z zaproponowanych przez Eneę nowości w obsłudze Klienta. M.in. już kilka tysięcy osób załatwia swoje sprawy w Enei on-line, dzięki elektronicznemu Biuru Obsługi Klienta. Firma przygotowuje się do kolejnego wdrożenia nowego systemu informatycznego, tym razem na obszarze bydgoskim. W trakcie prac, ze względów technologicznych, pojawią się przejściowe ograniczenia w dostępie do danych Klientów i niektórych usług w aplikacji eBOK oraz przesunięcia w terminie wysyłki faktur. Te niewielkie utrudnienia potrwają do 18 sierpnia.
Firma wprowadza nowy system etapami. Jako pierwsi, zmianami w obsłudze zostali objęci mieszkańcy obszaru szczecińskiego. Klienci otrzymali już pierwsze faktury z nowym zmienionym numerem konta bankowego, na który należy wpłacać należności za energię. Przypominamy, że na tych i kolejnych fakturach od Enei widnieje stała dla obszaru szczecińskiego część numeru konta z niepowtarzalnym ciągiem cyfr: 12406960016. Nowością jest możliwość doładowania licznika przedpłatowego w sieci sklepów i punktów VIA Moje Doładowania, gdzie od razu po zapłacie generowany jest kod do licznika. Od miesiąca działa również elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, umożliwiając załatwianie spraw w Enei bez wychodzenia z domu.
Podobnymi zmianami w obsłudze będą obejmowani Klienci z pozostałych obszarów działania Enei. Rozpoczynają się prace nad wdrożeniem nowego systemu w województwie kujawsko-pomorskim. Po jego zakończeniu również mieszkańcy tej części kraju będą mogli sprawdzić saldo online, kupić kody do liczników przedpłatowych, zamówić eFakturę i załatwić większość spraw przez internet.
Od 1 sierpnia punkty kasowe w Biurach Obsługi Klienta w Szczecinie i Stargardzie Szczecińskim zostały zastąpione nowymi rozwiązaniami. Korzystający do tej pory z tych punktów mogą opłacać swoje rachunki za 0 zł w oddziałach Banku Pekao SA. Rachunki od Enei można ponadto opłacać m.in. w sieci (głównie sklepów) oznaczonych znakiem VIA Moje Rachunki czy korzystając z polecenia zapłaty. Od drugiej połowy sierpnia, po zakończeniu wdrażania nowego systemu w województwie kujawsko-pomorskim, ponownie korzystając z aplikacji eBOK i eFaktury.
kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213
Piotr Ludwiczak
piotr.ludwiczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 36
tel: +48 695 505 399
Mateusz Pilarczyk
mateusz.pilarczyk@enea.pl
tel: +48 61 884 31 41
tel: +48 609 770 147
Luiza Trocka
luiza.trocka@enea.pl
tel: +48 61 884 54 37
tel: +48 667 540 285
Mateusz Gościniak
mateusz.gosciniak@operator.enea.pl
tel: +48 61 884 30 21
tel: +48 661 510 341
Elżbieta Darol-Matuszewska
elzbieta.darol@enea.pl
tel: +48 61 884 57 15
tel: + 48 607 665 703
Piotr Kutkowski
piotr.kutkowski@enea.pl
tel: +48 48 614 14 90
tel: +48 693 650 367
Justyna Kosowicz
justyna.kosowicz@enea.pl
tel: +48 15 865 65 68
tel: +48 885 508 797
Łukasz Wróblewski
lukasz.wroblewski@enea.pl
tel: +48 85 654 9539
tel: +48 797 309 025
Marcin Kujawiak
mkujawiak@lw.com.pl
tel: +48 81 462 52 34
tel: +48 667 450 294
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213
Piotr Ludwiczak
piotr.ludwiczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 36
tel: +48 695 505 399
Mateusz Pilarczyk
mateusz.pilarczyk@enea.pl
tel: +48 61 884 31 41
tel: +48 609 770 147
Luiza Trocka
luiza.trocka@enea.pl
tel: +48 61 884 54 37
tel: +48 667 540 285
Mateusz Gościniak
mateusz.gosciniak@operator.enea.pl
tel: +48 61 884 30 21
tel: +48 661 510 341
Elżbieta Darol-Matuszewska
elzbieta.darol@enea.pl
tel: +48 61 884 57 15
tel: + 48 607 665 703
Piotr Kutkowski
piotr.kutkowski@enea.pl
tel: +48 48 614 14 90
tel: +48 693 650 367
Justyna Kosowicz
justyna.kosowicz@enea.pl
tel: +48 15 865 65 68
tel: +48 885 508 797
Łukasz Wróblewski
lukasz.wroblewski@enea.pl
tel: +48 85 654 9539
tel: +48 797 309 025
Marcin Kujawiak
mkujawiak@lw.com.pl
tel: +48 81 462 52 34
tel: +48 667 450 294