budownictwo/nieruchomości sprawy społeczne

Dulux Let's Colour - za 4 dni koniec głosowania!

10.07.2015 | Dulux

Na cztery dni przed końcem głosowania w konkursie Dulux Let’s Colour nadal nie widać faworytów!

16 zgłoszeń, cztery regiony oddanych już 4217 głosów. Na cztery dni przed zakończeniem konkursu Dulux Let’s Colour nadal nie wiadomo, które z miast zostanie pomalowane. Ale zarówno Internauci, mieszkańcy zgłoszonych miast, jak i klienci i pracownicy Dulux Centrów Malarskich wciąż walczą o głosy na Facebooku.

Na dziś (10 lipca) największą liczbę głosów zdobyły:

Kłobuck 710 – region centralny

Lubaczów 206– region południowy

Police 427 – region zachodni oraz

Rypin 1033– w regionie północnym

ale pozostałe miasta, nadal mają szansę! Głosowanie kończy się o północy 14 lipca, więc jest jeszcze czas na oddanie swojego głosu i wsparcie miast, które według Internautów zasługuje na odwiedziny Dulux Let’s Colour.

W drugim konkursie zgłoszonych zostało 16 lokalizacji z całej Polski, na które od 26. czerwca można głosować pod adresem www.facebook.com/DuluxLetsColourPolska.  Im więcej głosów, tym większa szansa, że już w najbliższym kolorowa ekipa Let’s Colour przyjedzie właśnie do wybranego miasta. Zwycięzcy będą mogli liczyć na odmalowanie około 150m2 powierzchni wskazanego miejsca lub budynku.

W tym konkursie rywalizują między sobą:

Region Centralny:

Rawa Mazowiecka

Kłobuck

Warka

Skierniewice

Kozienice

Siedlce

Region Północny:

Włocławek

Barcin

Inowrocław

Rypin

Region Zachodni:

Leszno

Police

Ostrów Wlk.

Gniezno

Region Południowy:

Lubliniec

Lubaczów

 

Głosowanie potrwa do 14 lipca 2015.

Serdecznie zapraszamy!

 

Dulux – Życie nabiera kolorów!

Zapraszamy na:

www.duluxletscolour.pl

http://www.facebook.com/DuluxLetsColourPolska

http://www.youtube.com/DuluxLetsColourPolska

informacje o firmie

Czym jest projekt Dulux Let’s Colour?

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.

informacje o firmie

Czym jest projekt Dulux Let’s Colour?

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.