handel media/marketing/reklama

MSLGROUP rozbudowuje zespół Retail

16.06.2015 | MSLGROUP

Do zespołu Retail MSLGROUP zatrudnionych zostało trzech ekspertów z wieloletnim doświadczeniem - Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

MSLGROUP Retail to zespół konsultantów o różnorodnych specjalizacjach, ukierunkowanych na specyfikę sieci handlowych. Bogate doświadczenie i znajomość branży pozwala agencji na dojrzałe doradztwo i proponowanie efektywnych rozwiązań. W portfolio MSLGROUP znajdują się marki takie jak Leroy Merlin, Castorama czy Bomi. Od 8 lat największym klientem retailowym agencji jest Carrefour Polska. MSLGROUP zapewnia kompleksową obsługę PR we wszystkich obszarach komunikacyjnych tej największej sieci sklepów detalicznych w Polsce.

- Przyciągamy do MSLGROUP ludzi z wieloletnią praktyką, którzy szukają możliwości rozwoju jako strategiczni konsultanci. Praca z najlepszymi dla najlepszych pozwala nam systematycznie poszerzać kompetencje i oferować nowe produkty i usługi. Klienci doceniają wartość jaka stoi za wiedzą i doświadczeniem, a to pozwala nam pozyskiwać kolejne talenty - powiedziała Zofia Bugajna, Dyrektor Zarządzająca MSLGROUP.

Transfery do zespołu Retail MSLGROUP:

Rafał Niczypor objął stanowisko Account Directora i jest odpowiedzialny za doradztwo w obszarze komunikacji korporacyjnej marki Carrefour. Posiada blisko 20 lat doświadczenia w PR. Specjalizuje się w obszarach zarządzania reputacją, komunikacją zmian, a także Issue Management. Przez ponad 7 lat był dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji Edelman Polska, prowadził także zespół Corporate PR & Public Affairs w On Board PR. Ma na swoim koncie nadzorowanie, planowanie i realizację projektów dla największych światowych marek, m.in. RWE, PKO BP, Allianz Bank, MetLife Amplico, HP, Rolls-Royce, Chevron, UPC. Wcześniej w British Sugar Overseas był odpowiedzialny za budowę wizerunku korporacyjnego marki, a także relacje z mediami oraz komunikację wewnętrzną.

Michał Kubajek objął stanowisko Account Directora i koordynuje pracę zespołu Komunikacji Korporacyjnej Carrefour. Ma ponad 10 lat doświadczenia w przygotowywaniu strategii i realizacji działań z zakresu komunikacji korporacyjnej w branży retail. Specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji zewnętrznej (korporacyjnej, kryzysowej, produktowej, działań CSR oraz inwestycyjnej). Jego doświadczenie zawodowe to ponad 6-letnia praca w Tesco, gdzie między innymi pełnił funkcje rzecznika prasowego i szefa marketingu galerii handlowych.

Magdalena Michniewska objęła stanowisko Senior Advisora i prowadzi projekty Public Affairs marki Carrefour. Przez 17 lat pracowała w Misji Ekonomicznej Ambasady Francji w Polsce. Posiada unikatową na polskim rynku wiedzę z zakresu specyfiki francuskich firm w obszarze wielkiej dystrybucji. Tworzyła i realizowała strategie komunikacyjno-promocyjne dla wydarzeń wspierających współpracę między biznesem francuskim i polskim.

kontakt dla mediów
Paweł Kocon
PR Manager, MSLGROUP Polska
Paweł Kocon

pawel.kocon@mslgroup.com

tel: +48 22 278 38 00

tel: +48 606 126 297

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Kocon
PR Manager, MSLGROUP Polska
Paweł Kocon

pawel.kocon@mslgroup.com

tel: +48 22 278 38 00

tel: +48 606 126 297

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.