wydarzenia styl życia nauka/edukacja/szkolenia

MSLGROUP wspiera TEDxWarsawWomen 2015

14.05.2015 | MSLGROUP

Ruszyła rejestracja na TEDxWarsawWomen 2015! Zapraszamy wszystkich, którzy chcą doświadczyć śmiałych idei zmieniających myślenie, działanie i świat. W tym roku przyglądamy się zmianie oraz nabieramy mocy, rozpędu i impetu w ramach motta konferencji: Momentum. 29 maja 2015 TEDxWarsawWomen 2015 odbędzie się wwarszawskim Teatrze 6.piętro w PKiN. Zgłoszenia przyjmujemy na stronie http://tedxwarsawwomen.com/tedxww-2015/rejestracja/

W programie transmisja trzech sesji z TEDWomen2015 odbywającego się równolegle w Monterey w Kalifornii: Spark, Surface i Seduce, a w nich piętnastka międzynarodowych mówców i mówczyń wybranych przez kuratorów konferencji TED. Mowy na najwyższym światowym poziomie, najciekawsze projekty, przyszłościowe idee ważne dla kobiet. Innowacyjne, ekologiczne, technologiczne, każda o ludzkim obliczu. Idee odważne, inspirujące, kontrowersyjne i zachwycające. Idee opisujące świat, który nabiera tempa i projekty, które nabierają rozmachu. Na TEDxWarsawWomen 2015 pokażemy je z profesjonalnym tłumaczeniem symultanicznym na polski.

W sesji pierwszej, Spark (Iskra): Linda Briceño (trębaczka, wokalistka i liderka big bandu), Achenyo Idachaba (eko-przedsiębiorczyni), Rana el Kaliouby (ekspertka analizy emocjonalnej), Christina Mercando (CEO firmy modowo-technologicznej), Robin Murphy (dyrektorka Center for Robot-Assisted Search and Rescue and the Center for Emergency Informatics), Nonny de la Peña (pionierka rzeczywistości wirtualnej).

W sesji drugiej, Surface (Powierzchnia): Rich Benjamin (obserwator społeczny, pisarz), Roxane Gay (pisarka i eseistka), Kakani Katija (bioinżynier), Lerato Mokobe (poeta), Elizabeth Nyamayaro (naukowczyni badająca zjawiska społeczne), Pardis Sabeti (genetyczka obliczeniowa).

W sesji trzeciej, Seduce (Daj się uwieść): Maria Bello (aktorka i aktywistka), Béla Fleck i Abigail Washburn (wirtuozi banjo), Nancy Lublin (autorka wielu inicjatyw dla nastolatków), Erin Pettit (badaczka lodowców), Mubin Shaikh (badacz ekstremizmu,
trener), Marlene Zuk (biolog ewolucyjny). 

TEDxWarsawWomen 2015 jest niezależnie organizowanym spotkaniem osób zainteresowanych ideami wartymi szerzenia, ważnymi dla kobiet. Razem z mówcami i mówczyniami z TEDWomen 2015 przyjrzymy się początkom zmian: co je wyzwala? Co napędza? Jak (i co) innowatorki, myślicielki, przedsiębiorczynie, artyści, naukowczynie i autorki myślą o świecie? Jak wpadają się nowe pomysły? Jak katalizują działania niosące zmianę? TEDWomen celebruje kobiecość śmiałą, inteligentną, myślącą, innowacyjną, aktywną. TEDxWarsawWomen jest jednym z ponad 200 TEDx-ów „Women” organizowanych w tym samym czasie, wokół matczynej konferencji w Kalifornii. W sumie będzie nas ponad 80.000 na całym świecie, w sieci wydarzeń łączących niesamowitych mówców i mówczynie, uczestniczki i uczestników oraz organizatorów i organizatorki.

Uczestnikami TEDxWarsawWomen są głównie kobiety (ok. 80%), otwarci, ciekawi, trensetterscy, kreatywni, entuzjastyczni. Za dobór Uczestników odpowiada zespół kuratorów, dzięki czemu jakość spotkań, rozmów i networkingu jest na TEDx-ach wyjątkowa.

Wśród już zgłoszonych Uczestniczek i Uczestników (wg ich własnych opisów): CEO founder, Internship Program Champion, księgowa, Marketing Manager, Efficacy and Communication Manager, wykładowca, badacz, właściciel/ dietetyk, Senior Strategy Manager, dyrektor zarządzający, mama i żona, naukowiec (nanobiotechnologia), wspólnik, inicjatorki projektu, trener, dyrektor marketingu, artysta, doktorantka, Learning & Development Specialist, Senior Consultant, Prezeska.

Wejściówki na TEDxWarsawWomen 2015 są bezpłatne. Proces rejestracji zaczyna się od wypełnienia ankiety zgłoszeniowej. W tym roku możemy pomieścić ok. 400 Uczestników na sali Teatru 6.piętro w Warszawie. Dojazd i catering we własnym zakresie.

Partnerem TEDxWarsawWomen jest MSLGROUP, który wspiera wydarzenie w zakresie PR oraz współpracy z Partnerami.

kontakt dla mediów
Paweł Kocon
PR Manager, MSLGROUP Polska
Paweł Kocon

pawel.kocon@mslgroup.com

tel: +48 22 278 38 00

tel: +48 606 126 297

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Kocon
PR Manager, MSLGROUP Polska
Paweł Kocon

pawel.kocon@mslgroup.com

tel: +48 22 278 38 00

tel: +48 606 126 297

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.