technologie media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

Headlines Porter Novelli partnerem strategicznym Fundacji Instytut Innowacyjna Gospodarka

26.03.2015 | Headlines

Headlines Porter Novelli nawiązała współpracę z Fundacją Instytut Innowacyjna Gospodarka (IIG). Headlines, jako partner strategiczny, będzie wspierała działalność statutową Fundacji oraz zapewni wsparcie działań komunikacyjnych i wizerunkowych IIG.

Fundacja Instytut Innowacyjna Gospodarka jest organizacją pozarządową, która działa w obszarze tworzenia, wdrażania i promocji nowoczesnych technologii oraz innowacji. IIG wspiera innowacyjność tworząc platformę dialogu i wymiany doświadczeń pomiędzy decydentami, instytucjami naukowymi, biznesem i start-upami. W ramach swojej działalności Instytut prowadzi działania badawcze, edukacyjne i szkoleniowe, których efektem są raporty, opracowania, rekomendacje i roadmaps innowacyjności w Polsce.

- Podniesienie poziomu innowacyjności jest obecnie jednym z głównych wyzwań stojących przed polską gospodarką, w szczególności w kontekście strategii Europa 2020. Aby osiągnąć założony cel, jakim jest przeznaczanie 1,7 proc. PKB Polski na działalność badawczo-rozwojową, konieczne jest zapewnienie odpowiedniej współpracy pomiędzy wszystkimi podmiotami zaangażowanymi w rozwój innowacyjności polskiej gospodarki. Dlatego sektor rządowy, biznes i świat nauki muszą ze sobą ściśle współpracować. Animatorem tej współpracy powinny być m.in. organizacje pozarządowe. Dostrzegamy istotną rolę, jaką Fundacja Instytut Innowacyjna Gospodarka może odegrać w tym procesie, a ponieważ temat innowacyjności jest nam bardzo bliski, postanowiliśmy wspierać IIG w tych działaniach – powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines Porter Novelli.

Headlines Porter Novelli odpowiada m.in. za komunikację i promocję Instytutu, prowadzenie strony internetowej ingos.pl, współpracę z partnerami i wsparcie w organizacji wydarzeń i konferencji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

informacje o firmie

Headlines Porter Novelli istnieje na polskim rynku od 19 lat, a od 9 działa w globalnej sieci Porter Novelli. Firma jest Członkiem-Założycielem Związku Firm Public Relations (ZFPR), zdobywcą siedmiu złotych Spinaczy, laureatem konkursu IPRA oraz zwycięzcą SABRE Awards. Od wielu lat firma odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, finansów oraz sektora publicznego.

informacje o firmie

Headlines Porter Novelli istnieje na polskim rynku od 19 lat, a od 9 działa w globalnej sieci Porter Novelli. Firma jest Członkiem-Założycielem Związku Firm Public Relations (ZFPR), zdobywcą siedmiu złotych Spinaczy, laureatem konkursu IPRA oraz zwycięzcą SABRE Awards. Od wielu lat firma odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, finansów oraz sektora publicznego.