media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Eksperci nagrodzili jakość oferty Warty

02.03.2015 | Grupa WARTA

Redakcja Forum Biznesu, dodatku do Dziennika Gazeta Prawna, przyznała Warcie tytuł „DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Godło to otrzymują najbardziej rozpoznawalne marki na polskim rynku, oferujące usługi najwyższej jakości.

 - Dobra marka, to marka przyjazna klientom. A Warta taka jest. Wciąż upraszczamy procesy, dlatego w prostych sprawach decyzję o wypłacie odszkodowania jesteśmy w stanie podjąć nawet podczas jednej rozmowy telefonicznej. Dbamy też o to, aby żaden nasz klient nie pozostał bez pomocy, gdy jej potrzebuje. Świadomie ubezpieczenie OC Komfort promujemy hasłem – „Zostaw to nam”. Dzięki takiemu podejściu jakość usług staje się znakiem firmowym Warty. Klienci to widzą i doceniają. Dowodem jest też otrzymana nagroda – mówi Bogusława Potacka, Dyrektor Marketingu i PR w Warcie.

Przykładem innowacyjnego i przyjaznego rozwiązania jest pakiet Warta OC Komfort. Posiadacze tego ubezpieczenia mają zagwarantowaną pomoc po wypadku. I nie jest ważne, czy byli jego sprawcą, czy zostali poszkodowani. Konsultanci Warty nie tylko podpowiadają jak się zachować i co zrobić, ale jeśli jest taka potrzeba, organizują holowanie.

Jeśli klient posiadający OC Komfort jest poszkodowany w wypadku, Warta przejmuje na siebie wszystkie formalności związane z procesem likwidacji. Co ważne, Warta nie tylko zwraca klientowi koszty naprawy, czy też kieruje do warsztatu, który  naprawia samochód bezgotówkowo. Jeśli przy zgłaszaniu szkody okaże się, że potrzebny jest samochód zastępczy, Warta organizuje i pokrywa koszty takiej usługi - klient nie musi wtedy samodzielnie szukać usługodawcy ani angażować swojej gotówki. Klienci bardzo cenią proklienckie rozwiązania. Świadczy o tym m.in. fakt, że w rankingu konsumenckim Laur Konsumenta 2014 r. ubezpieczenie OC Komfort otrzymało tytuł „Odkrycie Roku 2014”.

***

Program „DOBRA MARKA 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma” to program konsumencki realizowany przez Redakcję Forum Biznesu, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. W tegorocznym rankingu pod patronatem Polskiej Akademii Nauk przedmiotem analizy była m.in. rozpoznawalność marki, pozycja na rynku, prezentowana jakość produktów i usług, zaufanie konsumentów, a także siła marki.

informacje o firmie
informacje o firmie