internet technologie

Digital Telco Transformation od firmy Ericsson przyspiesza cyfryzację

04.03.2015 | Ericsson Sp. z o.o.
  • Digital Telco Transformation łączy konsulting i usługi integracji systemów z najszerszą na rynku ofertą OSS/BSS, umożliwiając tym samym interakcję cyfrową
  • Umożliwia operatorom dokładne zrozumienie ich klientów, lepsze reagowanie i poprawę zadowolenia oraz odpowiada na rozmaite potrzeby w spersonalizowany sposób
  • Pozycja firmy Ericsson w dziedzinie usług ICT oznacza, że firma jest wyjątkowym partnerem dla operatorów, którzy rozpoczynają cyfrową transformację telekomunikacji

Aby wprowadzić i monetyzować informacje cyfrowe, rozrywkę, usługi finansowe i zdrowotne, których oczekują klienci, operatorzy telekomunikacyjni muszą przyjąć nowy model działania. Aby ułatwić tę zmianę, Ericssonwprowadza Digital Telco Transformation – cyfrową transformację telekomunikacji, która łączy konsulting i usługi integracji systemów z najbogatszą ofertą w zakresie OSS/BSS.

Aby stać się cyfrowym operatorem telekomunikacyjnym, operator musi zapewnić klientom spójność we wszystkich kanałach interakcji – od centrów usługowych w galeriach handlowych po Internet. Operatorzy cyfrowi powinni również mieć płynną sprzedaż, upselling i utrzymywać klientów – oraz zapewniać subskrybentom najwyższy możliwy poziom samoobsługi. Inne wymogi dotyczą dostarczanie usług i aktywacje procesów w czasie niemal rzeczywistym, wydajne i zintegrowane zarządzanie danymi zarówno wewnątrz firmy jak i w kanałach zewnętrznych, oraz możliwość zapewnienia użytkownikom jak największej wygody.

Telecom Italia Digital Solutions, członek grupy Telecom Italia, zdecydował się na taką przemianę. Claudio Contini, dyrektor wykonawczy Telecom Italia Digital Solutions, mówi: "Zadowolenie klienta i liczba użytkowników stanowią nowe źródła dochodu. Klient jest naszym panem jeszcze bardziej niż do tej pory. Tylko dzięki zrozumieniu i akceptacji, że gruntowne zmiany w sposobie prowadzenia przez nas działalności są konieczne możemy utrzymać swoich klientów”.

Ericsson nie promuje sztywnego uniwersalnego podejścia do zagadnienia telekomunikacji cyfrowej, ponieważ każdy operator jest inny. Firma przyjmuje holistyczne podejście, począwszy od wsparcia operatora w określeniu strategii i celów opartych na szczególnych aspiracjach.

Paolo Colella, wiceprezes i szef działu Consulting and Systems Integration w firmie Ericsson, mówi: "Wielu operatorów ma świadomość jak potrzebne są zmiany w kierunku telekomunikacji cyfrowej, ale niewielu wie jakie kroki należy podjąć, aby to osiągnąć. Tylko holistyczne podejście, które na nowo określi model funkcjonowania telekomunikacji, może pomóc operatorom uniknąć większych zakłóceń w ich modelu biznesowym oraz zrealizować ich wizję telekomunikacji”.

Claudio Contini zgadza się z tym przekonaniem: "Pierwsze kroki są kluczowe. Planowanie wymaga przyjrzenia się strategicznym celom firmy, oceny obecnego środowiska i planowania opartego na takich ważnych obszarach jak ludzie, procesy i narzędzia – które, odpowiednio połączone, pomogą poprowadzić transformację we właściwym kierunku."

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

Ericsson na Mobile World Congress 2015

Podczas Mobile World Congress 2015 w Barcelonie, w Hiszpanii, Ericsson zaprezentuje najlepsze na świecie technologie, ofertę usług oraz innowacje. Networked Society zmienia wszystkie branże. Narzędzia teleinfotrmatyczne stały się niedzowne w realizacji planów zarówno przemysłu  jak i całego społeczeństwa.

Ericsson jest liderem w obszarze sprzętu, usług i oprogramowania, które napędza rozwój łączności, szerokopasmowego internetu i technologii chmurowej, tworząc podstawy dla nowych ekosystemów i transformacji we wszystkich branżach. Zmiana, którą przynosi transformacja jest w rękach wszystkich. Dlatego właśnie na Mobile World Congress w tym roku Ericsson będzie mówił o tym, jak umożliwić ludziom zmieniającym świat, wpływ na społeczeństwo.

Znajdziejsz nas w holu 2 na stanowisku 2N60. Śledź nas w trakcie eventu korzystając z @Ericsson i bierz udział w dyskusji używając #MWC15. Opinie naszych ekspertów i narratorów Networked Society będą publikowane w trakcie eventu na specjalnym blogu.

 

O firmie Ericsson

Ericsson jest siłą napędowa stojącą za Networked Society i światowym liderem w obszarze usług i technologii komunikacyjnych. Nasza długotrwała relacja z wszystkimi najważniejszymi operatorami telekomunikacyjnymi na świecie pozwala ludziom i całym branżom osiągać swój pełen potencjał oraz tworzyć zrównoważoną przyszłość.  

Nasze usługi, oprogramowanie i infrastruktura – zwłaszcza w obszarze mobilności, szerokopasmowego internetu oraz chmury - pozwala branży telekomunikacyjnej i innym sektorom lepiej funkcjonować, zwiększać efektywność, podnosić podnosić poziom satysfakcji klienta i korzystać z nowych możliwości.

Zatrudniamy około 115 000 pracowników i posiadamy klientów w 180 krajach. Łączymy globalną skalę działania z byciem liderem w obszarze technologii i usług. Wspieramy sieci, które łaczą ponad 2,5 mld subskrybentów. Czterdzieści procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Nasze inwestycje w R&D zapewniają nam i naszym klientom pozycję lidera.

Uruchomiona w 1876, firma Ericsson ma siedzibę w Sztokholmie w Szwecji. Sprzedaż netto firmy wyniosła w 2014 roku 228,0 mld SEK (33,1 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

Ericsson na Mobile World Congress 2015

Podczas Mobile World Congress 2015 w Barcelonie, w Hiszpanii, Ericsson zaprezentuje najlepsze na świecie technologie, ofertę usług oraz innowacje. Networked Society zmienia wszystkie branże. Narzędzia teleinfotrmatyczne stały się niedzowne w realizacji planów zarówno przemysłu  jak i całego społeczeństwa.

Ericsson jest liderem w obszarze sprzętu, usług i oprogramowania, które napędza rozwój łączności, szerokopasmowego internetu i technologii chmurowej, tworząc podstawy dla nowych ekosystemów i transformacji we wszystkich branżach. Zmiana, którą przynosi transformacja jest w rękach wszystkich. Dlatego właśnie na Mobile World Congress w tym roku Ericsson będzie mówił o tym, jak umożliwić ludziom zmieniającym świat, wpływ na społeczeństwo.

Znajdziejsz nas w holu 2 na stanowisku 2N60. Śledź nas w trakcie eventu korzystając z @Ericsson i bierz udział w dyskusji używając #MWC15. Opinie naszych ekspertów i narratorów Networked Society będą publikowane w trakcie eventu na specjalnym blogu.

 

O firmie Ericsson

Ericsson jest siłą napędowa stojącą za Networked Society i światowym liderem w obszarze usług i technologii komunikacyjnych. Nasza długotrwała relacja z wszystkimi najważniejszymi operatorami telekomunikacyjnymi na świecie pozwala ludziom i całym branżom osiągać swój pełen potencjał oraz tworzyć zrównoważoną przyszłość.  

Nasze usługi, oprogramowanie i infrastruktura – zwłaszcza w obszarze mobilności, szerokopasmowego internetu oraz chmury - pozwala branży telekomunikacyjnej i innym sektorom lepiej funkcjonować, zwiększać efektywność, podnosić podnosić poziom satysfakcji klienta i korzystać z nowych możliwości.

Zatrudniamy około 115 000 pracowników i posiadamy klientów w 180 krajach. Łączymy globalną skalę działania z byciem liderem w obszarze technologii i usług. Wspieramy sieci, które łaczą ponad 2,5 mld subskrybentów. Czterdzieści procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Nasze inwestycje w R&D zapewniają nam i naszym klientom pozycję lidera.

Uruchomiona w 1876, firma Ericsson ma siedzibę w Sztokholmie w Szwecji. Sprzedaż netto firmy wyniosła w 2014 roku 228,0 mld SEK (33,1 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.