media/marketing/reklama

Headlines Porter Novelli dla L’Oréal Polska

26.02.2015 | Headlines

Headlines Porter Novelli będzie odpowiadać za organizację Kongresu Biznesowego Salon Expert 2015 dla polskiego oddziału firmy L’Oréal.

Celem, tego trwającego dwa dni wydarzenia, jest wsparcie rozwoju biznesowego Salonów L’Oréal Ekspert, a także zacieśnienie relacji z partnerami biznesowymi firmy. Podczas kongresu zaprezentowane zostaną innowacyjne rozwiązania i strategie biznesowe, pozwalające właścicielom salonów fryzjerskich na zwiększenie lojalności klientów i pozyskanie nowych.

„Rozwój innowacyjności w polskim biznesie, w szczególności w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw, jest strategiczny dla przyszłości naszej gospodarki. Dlatego cieszymy się, że możemy wspierać tak istotne wydarzenie” - podkreśla Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Zarządu Headlines Porter Novelli.

Znamienite grono prelegentów przekaże gościom unikalną wiedzę na temat innowacji, nowoczesnych technologii płatniczych, obsługi klienta, a także designu.

Za organizację wydarzenia odpowiadają Ewelina Janus oraz Agnieszka Urbańska.

 

informacje o firmie

Headlines Porter Novelli istnieje na polskim rynku od 18 lat, a od 8 działa w globalnej sieci Porter Novelli. Firma jest Członkiem-Założycielem Związku Firm Public Relations (ZFPR), zdobywcą siedmiu złotych Spinaczy, laureatem konkursu IPRA oraz zwycięzcą SABRE Awards. Od wielu lat firma odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, finansów oraz sektora publicznego.

informacje o firmie

Headlines Porter Novelli istnieje na polskim rynku od 18 lat, a od 8 działa w globalnej sieci Porter Novelli. Firma jest Członkiem-Założycielem Związku Firm Public Relations (ZFPR), zdobywcą siedmiu złotych Spinaczy, laureatem konkursu IPRA oraz zwycięzcą SABRE Awards. Od wielu lat firma odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, finansów oraz sektora publicznego.