nowe produkty/usługi technologie ekonomia/biznes/finanse

BLIK w ING

09.02.2015 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski udostępnił klientom nową metodę wykonywania płatności za pomocą kodów BLIK. Umożliwia ona płatności telefonem za zakupy  w sklepach oraz internecie, a także wypłaty z bankomatów, dzięki kodom dostępnym w aplikacji mobilnej ING BankMobile.

BLIK to kolejna dostępna w ING Banku Śląskim forma płatności  telefonem, obok Zbliżaka i NFC. Aby zacząć korzystać z BLIK, wystarczy posiadać konto osobiste w ING Banku Śląskim oraz aplikację mobilną ING BankMobile.

Kod BLIK to 6-cyfrowy kod pozwalający płacić w sklepie stacjonarnym lub internetowym oraz wypłacać pieniądze z bankomatu. Płatności BLIKIEM są proste i wygodne, ponieważ nie wymagają noszenia ze sobą portfela, gotówki i kart – wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją ING BankMobile. Aby dokonać transakcji w punkcie handlowo-usługowym należy aktywować usługę i pobrać kod w  aplikacji, a następnie wpisać na klawiaturze terminalu. BLIK umożliwia także łatwe i bezpieczne płatności w internecie, bez konieczności udostępniania wrażliwych danych takich jak imię i nazwisko użytkownika, numer i termin ważności karty. BLIK pozwala również wypłacać gotówkę z bankomatu - klienci ING mogą wypłacać BLIKIEM z urządzeń ING Banku Śląskiego, BZ WBK, PKO BP i Banku Millennium. Transakcje są autoryzowane kodem PIN do aplikacji mobilnej.

Aplikacja ING BankMobile pozwala również na tworzenie czeków BLIK czyli 9-cyfrowych kodów, z których można skorzystać później, także wtedy gdy użytkownik nie ma dostępu do internetu albo telefonu. Czeki BLIK mogą być  udostępniane innym osobom w celu wykonania transakcji.

Aplikacja ING BankMobile została przygotowana na urządzenia z systemami BlackBerry 10, Windows Phone 8.0, Android 2.2 oraz iOS 6 i nowszymi. Instrukcje jak zainstalować aplikację znajdują się na stronie ING Banku Śląskiego. Aby zacząć korzystać z BLIKA, należy zalogować się do aplikacji ING BankMobile, wybrać opcję „Oferta” w prawym dolnym rogu ekranu, a następnie kliknąć „Aktywuj BLIK”.

 

 

 

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A
Magdalena Klejment

magdalena.klejment@ing.pl

tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie