nowe produkty/usługi handel zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

MAKRO współsponsorem Gault & Millau

Warszawa, 05 grudnia 2015 r.: Po raz pierwszy w Polsce ukazał się prestiżowy przewodnik Gault&Millau, który od 50 lat wyznacza trendy na kulinarnej mapie świata. Podczas gali inaugurującej przewodnik odbyło się wręczenie nagród dla najlepszych polskich szefów kuchni. Sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry wsparło premierę przewodnika jako współsponsor.


Gault&Millau Polska 2015 to prestiżowy przewodnik po najlepszych restauracjach w Polsce oraz pierwsze tego typu przedsięwzięcie na naszym rynku o niespotykanej wcześniej skali. Prezentowane w nim lokale zostały wybrane z ponad 600 miejsc z całej Polski. Oprócz restauracji w przewodniku znajdują się również opisy noclegów, wyróżniających się zarówno standardem, jak i oryginalnością oraz „miejsca zakupowe”. MAKRO jako firma promująca nowe trendy kulinarne oraz wspierająca polską gastronomię została współsponsorem Gault&Millau Polska 2015.

Pojawienie się w Polsce Gault&Millau to wydarzenie, którego prestiż porównać można jedyne do Michelin. Oba przewodniki należą do najbardziej cenionych i wpływowych tego typu publikacji na świecie. Podczas gali inaugurującej pierwszą polską edycję Gault&Millau odbyło się oficjalne ogłoszenie najlepszych szefów kuchni w 5 kategoriach. To ważne branżowe wyróżnienie otrzymali:

Szef Roku 2015 - Wojciech Modest Amaro - Atelier Amaro, Warszawa

Szef Jutra 2015 - Andrea Camastra, restauracja Senses, Warszawa

Młody Talent 2015 - Witek Iwański - Restauracja Aruana, Serock

Kobieta Szef 2015 - Agata Wojda, Restauracja Opasły Tom, Warszawa

Szef Kuchni Tradycyjnej 2015 - Bartosz Budnik - Restauracja Romantyczna, Wzgórza Dylewskie dr. Irena Eris

Gault&Millau Polska 2015 od 1 grudnia br. jest dostępny we wszystkich salonach Empik oraz na empik.com.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.