media/marketing/reklama

Headlines Porter Novelli z dwoma Złotymi Spinaczami za ćwierkanie dla WOŚP

10.12.2014 | Headlines

„MasterCard ćwierka dla WOŚP”, charytatywna akcja przeprowadzona na Twitterze przez Headlines Porter Novelli została nagrodzona dwiema statuetkami Złotych Spinaczy dla najlepszej kampanii PR w kategoriach Social Media oraz Finanse.

„MasterCard ćwierka dla WOŚP” to pierwsza w Polsce akcja charytatywna przeprowadzona na Twitterze - trwała zaledwie 24 godziny, jednak zdołała zaangażować  we wspólne pomaganie dla Fundacji Jurka Owsiaka aż 13053 osób. Sam mechanizm działania polegał na tym, że za każde udostępnienie wpisu opatrzonego hashtagiem #MasterCardgrazWOSP na Twitterze w dniu 22. finału firma MasterCard przekazywała 5 zł na konto Fundacji. Ćwierkanie dla WOŚP przekroczyła granice Polski angażując użytkowników Twittera rónież z innych krajów. Rezultaty akcji wielokrotnie przekroczyły pierwotne założenia. Dzięki ćwierkaniu udało się uzbierać 65 tys. 265 złotych dla Fundacji Jurka Owsiaka.

Ogromnie cieszą  nas aż dwa Złote Spinacze dla „MasterCard ćwierka dla WOŚP”.  Ta akcja to esencja naszego unikalnego doświadczenia i nowoczesnych narzędzi. Zawsze staramy się szukać nowatorskich i angażujących sposobów komunikacji. Cieszy nas również zaufanie jakim obdarzyła nas firma MasterCard – razem stworzyliśmy najlepszą kampanię PR kategoriach Finanse i Social Media! – Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines Porter Novelli.

Największym sukcesem projektu było zaangażowanie polskiej społeczności Twittera – to oni współtworzyli z nami tę kampanię i to w dużej mierze dzięki nim pomogliśmy WOŚP. Dwa Złote Spinacze to uznanie dla naszej kreatywnej wizji i efektów akcji – Anna Pietrzkowicz, Junior Consultant, Headlines Porter Novelli.

Oprócz zwycięskiego projektu, w ścisłym finale znalazła się również kampania „Made in Poland” realizowana przez Headlines Porter Novelli dla Ministerstwa Gospodarki RP w kategorii Business to business oraz NGO i Sektor Publiczny.

informacje o firmie

Headlines Porter Novelli istnieje na polskim rynku od 18 lat, a od 8 działa w globalnej sieci Porter Novelli. Firma jest Członkiem-Założycielem Związku Firm Public Relations (ZFPR), zdobywcą siedmiu złotych Spinaczy, laureatem konkursu IPRA oraz zwycięzcą SABRE Awards. Od wielu lat firma odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, finansów oraz sektora publicznego.

informacje o firmie

Headlines Porter Novelli istnieje na polskim rynku od 18 lat, a od 8 działa w globalnej sieci Porter Novelli. Firma jest Członkiem-Założycielem Związku Firm Public Relations (ZFPR), zdobywcą siedmiu złotych Spinaczy, laureatem konkursu IPRA oraz zwycięzcą SABRE Awards. Od wielu lat firma odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, finansów oraz sektora publicznego.