handel sprawy społeczne media/marketing/reklama

MAKRO partnerem SZLACHETNEJ PACZKI

Warszawa, 20 listopada 2014 r.: Już po raz czternasty tysiące polskich rodzin otrzyma wsparcie w ramach SZLACHETNEJ PACZKI. W tym roku MAKRO Cash & Carry, jako jedyna sieć hurtowa, po raz kolejny została partnerem akcji.

Sieć hurtowni MAKRO po raz kolejny czynnie włączyła się w akcję. Oprócz wsparcia finansowego, firma podjęła dodatkowe działania zachęcające swoich klientów do przyłączenia się do projektu oraz ułatwiające skompletowanie paczki. W ramach współpracy MAKRO wyjątkowo umożliwi darczyńcom i wolontariuszom skorzystanie z korzystniejszych cenowo zakupów w swoich hurtowniach, co na co dzień nie jest możliwe z uwagi na konieczność posiadania karty Klienta MAKRO.

Dla wszystkich, którzy chcą pomóc i tak jak MAKRO dołączą do SZLACHETNEJ PACZKI przygotowaliśmy specjalne kody umożliwiające wejście do hurtowni MAKRO na terenie całej Polski. Dzięki temu będą oni mogli skorzystać z oferty, która dotychczas była dostępna tylko dla właścicieli firm i co równie ważne, w jednym miejscu skompletować całą zawartość paczki dla wybranej rodziny. Warto pamiętać, że na listach potrzeb rodzin znajdą się nie tylko produkty spożywcze, ale również prośby o chemię gospodarczą, ubrania, artykuły szkolne czy RTV/AGD. Jestem przekonany, że nasza bogata oferta ułatwi darczyńcom przygotowanie ich paczek – mówi David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry.

Kody kreskowe znajdują się na liście potrzeb danej rodziny (listę można wydrukować po wybraniu rodziny na www.szlachetnapaczka.pl) oraz na ulotkach dołączonych do zakupów zrobionych w sklepie internetowym MAKRO. Jeden kod umożliwia wejście dla wszystkich osób zaangażowanych w przygotowanie danej paczki. Dodatkowo we wszystkich halach znajdą się materiały marketingowe promujące akcję oraz zachęcające do włączenia się do akcji i wsparcia potrzebujących rodzin. Ich lista dostępna będzie od 22 listopada br. na stronie SZLACHETNEJ PACZKI.

- Współpraca z MAKRO to coś więcej niż zwykłe partnerstwo. Cieszymy się, że teraz jesteśmy jedną drużyną, która razem z tysiącami wolontariuszy, darczyńcami i dobroczyńcami z całej Polski zmienia świat na lepsze - mówi Linda Czerner, p.o. Dyrektor Działu Budowania Relacji Partnerskich Stowarzyszenia WIOSNA.

 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

***

SZLACHETNA PACZKA po raz pierwszy została zorganizowana w Krakowie w 2000 roku. Wtedy grupa studentów duszpasterstwa akademickiego prowadzona przez ks. Jacka Stryczka(dziś prezesa Stowarzyszenia WIOSNA) obdarowała 30 ubogich rodzin. Dzisiaj projekt SZLACHETNEJ PACZKI ma charakter ogólnopolski i jak żadna inna akcja charytatywna w Polsce łączy działania setek tysięcy osób.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 110 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku budżetowym 2012/2013 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku budżetowym 2012/2013 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 66 mld euro. Firma zatrudnia około 265 tysięcy pracowników i działach w ponad 2200 halach w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt, Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji można znaleźć na stronie na: www.metrogroup.de.

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

***

SZLACHETNA PACZKA po raz pierwszy została zorganizowana w Krakowie w 2000 roku. Wtedy grupa studentów duszpasterstwa akademickiego prowadzona przez ks. Jacka Stryczka(dziś prezesa Stowarzyszenia WIOSNA) obdarowała 30 ubogich rodzin. Dzisiaj projekt SZLACHETNEJ PACZKI ma charakter ogólnopolski i jak żadna inna akcja charytatywna w Polsce łączy działania setek tysięcy osób.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 110 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku budżetowym 2012/2013 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku budżetowym 2012/2013 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 66 mld euro. Firma zatrudnia około 265 tysięcy pracowników i działach w ponad 2200 halach w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt, Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji można znaleźć na stronie na: www.metrogroup.de.