internet media/marketing/reklama

Netia z wysokim wskaźnikiem zaangażowania fanów na Facebooku

10.10.2014 | Netia

Jak pokazują wyniki wrześniowego raportu Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia znalazła się w czołówce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, pod względem zaangażowania fanów na Facebooku. Równie wysokie noty uzyskała w kategorii Najwyższy wskaźnik Relative Interactivity.

W najnowszym, wrześniowym raporcie Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia zajmuje wysokie, trzecie miejsce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, w kategorii Liczba i odsetek zaangażowanych fanów. Według kryteriów badania, zaangażowaniem określa się wejście użytkownika w interakcję z treściami na stronie. Fanpage Dropss (nowa marka Netii, oferująca tani internet jako samodzielną usługę, bez pakietów i dodatkowych opłat za utrzymanie łącza), również znalazł się w pierwszej trójce tego zestawienia.

Netia zajęła również trzecią pozycję pod względem wskaźnika Relative Interactivity – indeksu zliczającego wszystkie aktywności dziejące się w obrębie fanpage’a przy uwzględnieniu jego wielkości. Również i w tej kategorii, w czołówce znalazła się także marka Dropss, zajmując drugą pozycję w zestawieniu.

Netia, od samego początku prowadzenia aktywnej komunikacji na Facebooku, stale zajmuje czołowe miejsca wśród marek telekomunikacyjnych o najwyższym poziomie zaangażowania fanów, osiągając wskaźniki nawet kilkukrotnie wyższe niż średnia w kategorii.

„W obliczu stale malejących zasięgów organicznych postów, konsekwentnie realizujemy strategię komunikacji w mediach społecznościowych, której priorytetem nie jest już pozyskiwanie fanów, ale właśnie zwiększanie ich zaangażowania i budowanie pozytywnych relacji.” – powiedział Daniel Biegaj, kierownik zespoły e-Komunikacji w Netii.

Zaangażowanie fanów Netia uzyskuje głównie dzięki urozmaiconej komunikacji, m.in. poprzez wprowadzenie tematów miesiąca realizowanych na fanpage. Dzięki różnorodnej tematyce (ale nadal znajdującej się w obszarze zainteresowań marki) fanpage Netii unika powtarzalności - co jest niezwykle ważne przy komunikacji prowadzonej przez 365 dni w roku.

Raport Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014 zawiera rankingi 15 najlepszych stron pod względem wybranych wskaźników oraz zmianę ich pozycji w stosunku do poprzedniego zestawienia. Celem opracowania jest identyfikacja tendencji zachodzących na stronach portalu Facebook, takich jak wzrosty i spadki liczby fanów, aktywności użytkowników itp.

 

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

***

O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

***

O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.