Uzyskaj akredytację i ciesz się bezpłatną licencją na wykorzystanie informacji, zdjęć, MP3, a także wideo - nawet w jakości TV!
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z prywatnymi Centrami Medycznymi Falck. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, kontakty z mediami, a także wsparcie kampanii prosprzedażowych.
03.08.2016 | Neuron Agencja Public Relations
Współpraca firm obejmuje opracowanie i realizację raportu z badań CVO dla polskiego rynku flotowego. Agencja zajmie się także kontaktem z mediami i bieżącą obsługą PR firmy.
18.05.2016 | Neuron Agencja Public Relations
Neuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Engave. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
10.05.2016 | Neuron Agencja Public Relations
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania. Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. ...
06.05.2016 | Neuron Agencja Public Relations
Do grona klientów Neurona dołącza Fundacja Neurostrategii Neuronet, założona przez epileptologa dra n. med. Piotra Zwolińskiego. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii komunikacji oraz wsparcie inicjowanych i koordynowanych przez Fundację projektów. Neuron został wybrany w drodze przeglądu ofert. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony. ...
24.02.2016 | Neuron Agencja Public Relations
Neuron Agencja PR wprowadzi na rynek inteligentny gadżet dla dzieci i rodziców – hipopotama iHippo. Dodatkowo agencja opracuje plan działań w social media wspierających sprzedaż. Agencja Neuron będzie wspierać debiut rynkowy iHippo – innowacyjnego urządzenia jakim jest pluszowy hipopotam z niezwykle bogatym wnętrzem – smartfonem i aplikacją, oferującą wszystkie niezbędne dla...
04.02.2016 | Neuron Agencja Public Relations
Neuron Agencja PR rozpoczęła pracę dla Healthy Food Park, producenta suplementów diety dla osób aktywnych. Firma wchodzi na polski rynek z dwoma seriami produktowymi: The Run oraz Fit & Slim. Agencja pomoże firmie HFP wprowadzić na polski rynek dwie serie suplementów diety. ...
14.10.2015 | Neuron Agencja Public Relations
Neuron Agencja Public Relations dołączyła do światowej sieci PLEXUS, składającej się z ponad 30 niezależnych firm doradztwa komunikacyjnego działających na czterech kontynentach. ...
01.10.2015 | Neuron Agencja Public Relations
INVEA-TECH to kolejny producent zaawansowanych zabezpieczeń systemów IT, który zdecydował się wejść na polski rynek z pomocą Neuron Agencji PR. W kwietniu bieżącego roku agencja wygrała przetarg na obsługę firmy Balabit IT Security.
27.08.2015 | Neuron Agencja Public Relations
strona 3