O firmie
Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych* i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce**. Żywiec Zdrój S.A. ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, Tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 550 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju***.
Woda Żywiec Zdrój butelkowana jest w takiej postaci jaką stworzyła ją natura, a jej jakość i bezpieczeństwo wydobycia traktowane są przez firmę priorytetowo. Dzięki temu, woda źródlana Żywiec Zdrój, czerpana z terenów położonych w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, polecana jest dla tak wrażliwych grup, jak niemowlęta i dzieci oraz kobiety w ciąży i karmiące piersią, co potwierdzają eksperci Instytutu Matki i Dziecka.
* 10,4% na podstawie: Żywiec Zdrój S.A. za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2016 w kategorii Napoje bezalkoholowe.
**Żywiec Zdrój S.A. za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat
*** MillwardBrown dla Żywiec Zdrój S.A., tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu.