Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”. Nowoczesne mobilne rozwiązania EnveloBanku stają się bazą technologiczną dla klientów detalicznych Banku Pocztowego
Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku będą korzystać z nowej bankowości internetowej opartej o nowoczesne rozwiązania EnveloBanku. Bank Pocztowy udostępni „pod jednym dachem” szeroką ofertę i doświadczenia bezpiecznego, polskiego banku oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy.
Zarząd podkreśla, że pełna migracja klientów detalicznych do nowoczesnej bankowości cyfrowej, która zakończy się w sierpniu 2021 r., to również ważny krok w strategii cyfrowych usług. Dzięki połączeniu marek i migracji klientów Bank zaoferuje wszystkim swoim klientom chociażby przelewy BLIK, kredyt telefoniczny i otwieranie ROR z wideoweryfikacją tożsamości, a także wsparcie usług pocztowych. Migracja wynika z długofalowej strategii Banku – stawania się instytucją bardziej cyfrową, oferującą wszystkim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne. Projekt łączenia marek promować będzie wieloletni ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz.
23.02.2021 |
Bank Pocztowy SA